1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Geen Wii voor Mii. Was wel apart hier bij MM R'dam Centrum.
    stonden al veel mensen voor de deur te wachten. Toen de deuren open gingen was het proppen en ging iedereen naar boven rennen. Echt chaos. Hadden ze bovenste verdieping afgesloten en gingen ze daar nummertjes vragen. Bleek dat ze die aan de eerste 30 ofzo hadden uitgedeeld. Als de overige 50 man (incl. Mii) dat had geweten waren we al weggeweest. Ze deden ook megavaag over hoeveel ze er binnen hadden gehad. Maar waren er iets van 27 hoorde ik. Wel bizar weinig voor zo'n grote winkel. En best wel nep dus om al die mensen eigenlijk voor de gek te houden. Was nog wel leuk (en tegelijkertijd wanhopig) dat iemand probeerde via de reling van de trap de bovenste verdieping te bereiken. Hij kwam niet ver trouwens.
     
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn schoonfamilie heeft er een voor me gekocht in zwitserland.
    maar nu vraag ik me af kan die wel naar het nederlands systeem kan of zoiets? weet iemand dat of je talen kunt veranderen of andere probelemen.
     
  3. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ook ik heb geen wii ik was ook in rotterdam centrum ik zag dat er bij de mediamarkt een veel te lange rij stond dus was ik naar v&d gegaan eindelijk binnen daar zeiden ze dat ze alleen een wii haden voor de mensen die gereserveerd hadden en bij de bijenkorf hadden ze ze niet eens binnen gehad nou maar eens kijken of ik hem ergens ga reserveren ergens dus met een niet al te lange wachtlijst
     
  4. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb geen Wii :mad: krijg em pas volgende week (als het goed is)
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjonge, de Wii Launch verloopt onderhand nog stroever dan de 360 launch. Ik dacht, laat ik even op die Nintendo site kijken hoeveel sterren punten ik nog heb, dat moeten er toch een aantal zijn, maar ik was even vergeten dat die site er al uit ligt wanneer er meer dan 3 man tegelijk die site bezoeken.

    Edit: Kan er nu wel op, maarrr, er staat dat ik Metroid Fusion en een abonnement op een blad ooit heb gekocht van die sterren. Ik heb nog nooit dat blad gezien, en Metroid Fusion heb ik lang geleden in de winkel gekocht. Ik wil mijn 6000 punten terug :mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanmorgen nog even in de stad gekeken. Overal uitverkocht. Zelfs bij de MM, waar er een paar dagen na de launch van de PSP nog stapels PSP's lagen.
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    zegt miss meer over de psp dan over de Wii ;)
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog even met het kopen van de wii

    eerst de oudejaarslotto maar eens winnen :D

    /Edit: is het niet eens tijd voor een nieuw deeltje? we zijn tog al ruim over de 1000 posts heen...
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  9. Ersten

    Ersten Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien iets over die USB Lan Adapter? Ik heb geen draadloos netwerk. Echter heb ik ook geen zin om 30 euro voor die officiële te betalen. Kan je die dingen ook gewoon bij je lokale PC boer kopen?

    Edit: Ik zie net op internet dat je die dingen voor 4 euro kan kopen.. Nou heb ik helemaal geen zin meer om 30 te spenderen. Maar zal het ook werken?
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik geloof dat Kameo aan de mooiste openingspost ooit ging werken O-)
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    die traditionele controllers... zijn daar al games van uit op de wii met welke je die kan bespelen????
    komen daar later nog wii games uit, waar je de traditionele controller moet gebruiken???
    hoe zit dat met dat ding?
     
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    De traditionele controller kan voor op het moment voor 2 games werken.
    - Voor de Virtuele Console: Dit zijn de spellen die kun downloaden tegen Wii points. De Wii points kun je kopen in de winkel voor 20 euro (2000 WP)

    NES games: 500 WP (€5)
    Super Nintendo games: 800 WP (€5)
    Nintendo 64 games: 1000 WP (€10)
    Megadrive games: nog onbekend

    - Op het moment is er nog maar een echte Wii game aangekondigt die je kunt spelen met de traditionele controller, namelijk: Super Smash Bros. Brawl
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    met super smash bros. brawl :eek: :eek:??? dat komt goed uit, vind ik een top game! nog even wachten dus, heb ik die controller alvast ;)

    ach ja, moet eerst nog even een wi fi usb stick kopen en aansluiten op internet de wii... zodra ik dat heb gedaan koop ik wii points denk ik... is het aansluiten van de wii op de wi fi usb connector trouwens eenvoudig of ieman dat weet???

    thnx falcon NL
     
  14. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net bij mij in de buurt geprobeert om ergens een wii te reserveren maar bij de meeste zaken wachten totdat ze weten wanneer ze weer een nieuwe lading krijgen totdan kan je niet bij hun reserveren was een zaak had ik er 30 voor me met reserveren nou kijk wel ergens anders
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij een duidelijk eerste ervaring beschrijven van de Wii??
    (uitgebreid en objectief please :)).

    Greetz
     
  16. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Awesome:)
    Meer kan ik er niet over kwijt. Te druk met Zelda.
    Mijn 360 gaat stof happen\o/
    GoW mag dan wel 10 x mooier zijn...alleen
    van de openingsdeun van Zelda kan ik al janken:'-(
    Wat een game. Waardige opvolger van OOT_O_
     
  17. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Heb m!!!
    Da's alles voor nu :)
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb em nu dus ook, zonder een pre-order te hebben geplaatst. Heb Wii Play, Wii Sports en uiteraard Zelda allemaal gespeeld, en moet zeggen dat Zelda weer erg dope is, en dat Wii Play me niet helemaal mee valt.
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Iemand de Wii bij Bol.com Gereserveerd en ook ontvangen? :+
    ik maar wachten vandaag en helemaal geen post :/ zelfs ook eens geen spellen
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een wii gevonden op het internet voor de normale prijs via een minder bekende winkel... volgende week donderdag of vrijdag is ie dan binnen.

    Vraag.. wii is dus moeilijk om aan te komen... hoe zit dat met de accesoires en niet minder belangrijk, de games?? zijn deze WEL goed op voorraad? komen deze wel elke week in grote getallen in de schappen te liggen?

    Wii is leuk met een sport spel.. maar daar moet natuurlijk wel een zelda game bij he.. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina