1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de case van de revo hoeft iig niets gemod te worden...

ik vraag me ook af wat voor extra opties ze nog in de oude spellen stoppen.. lijkt mij wel leuk om goldeneye 64 en de originele perfekt dark over internet te kunnen spelen... al zou ik het ook absoluut geen probleem vinden om dan weer met vier vrienden achter 1 console te gaan zittenn

al heb ik wel liever allemaal een eigen beeld....

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zou wel heel gaaf zijn. GoldenEye van de N64 online met de Revolution.
    Ik heb het spel al helemaal kapot gespeeld in de 4 player mode en dat was erg gaaf, maar online zou natuurlijk nog gaver zijn.

3. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou voor mij al een rede zijn de Revolution te gaan kopen :)
    Hoop dat ze geen naamswijziging meer door gaan voeren zodra release in zicht komt.
    Revolution is een stoere naam!

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Revolution is inderdaad een hele goede naam voor de console. De manier van besturen is ook echt een revolutie, de naam past dus perfect.

Maar Nintendo kennende veranderen ze naam wel, de naam van de Gamecube was tot het laatste moment ook een codenaam, de Dolphin.
    Maar met de DS hebben ze hem ook niet veranderd. Codenaam was ook DS, maar ze hebben de naam DS gehouden om het heel goed bij het product past. Zelfde geld voor de Revolution, dus misschien houden ze die naam nu ook aan.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat nieuwtjes / geruchten over de Revolution.

Als het goed is komt de Revolution wereldwijd dit jaar uit, volgens de laatste geruchten.
    Voor verdere concrete info zullen we helaas tot 9 mei moeten wachten.

Laatst bewerkt: 19 feb 2006
  6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  7. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zouden jullie ervan denken als Duke Nukem Forever op de Revolution zou verschijnen?

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mwah, interface kan wel iets beter. Deze zijn vrij sober, maar wel duidelijk en overzichtelijk, maar iets mooier kan wel. Misschien dat je zelf de interface kan customizen, dat zou tof zijn.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    De bovenste link gecheckt, die vind ik wel cool, vooral het begin. Alleen die naam...

Bron: Revolution Report

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De bovenste is inderdaad nog best cool, alhoewel hij wel een beetje simpel is.
    De naam RS is inderdaad wat minder. Ik heb het al vaker gezegd, ik hoop echt dat ze de naam Revolution houden. Het is een stoere naam en het past perfect bij het apparaat.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jup, maar die naam houden ze denk ik helaas toch niet. Hij is inderdaad wel gepast, het gamen met een dergelijke controller word een genot bij sommige spellen. Shooters zijn enorm in en daar haakt deze controller toch ook wel aardig op in. Met deze controller zou het spelen van shooters op de pc nog wel eens kunnen verslaan door het feit dat je echt rechtstreeks op je target kunt gaan richten en geen gebruik hoeft te maken van een muis. Ja, zeker met zo'n lage prijs zie ik het rooskleurig in voor Nintendo.

Damn, dit zou echt weer zo'n enorme naai actie zijn van Sony, als dit waar blijkt te zijn... http://games.blog.nl/nintendo/2006/02/23/wordt_ps2_sonys_revolution_killer

EDIT: Sorry voor de dubbelpost.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2006
  12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn drie games bevestigd voor de Revolution. Het zijn geen verassingen, maar wel titels om warm van te worden.

Een nieuwe Zelda, Mario en Smash Brothers _O_
    Ik hoop alleen dat de releasedate niet klopt. Er staat wel op zijn laatst februari 2007, maar Nintendo had gezegd wereldwijd in 2006 en Europa zou als een van de eersten het apparaat krijgen, tenminste dat zeiden ze een tijdje geleden.

Maar goed, next-gen Zelda is onderweg. :cool:

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik hoop inderdaad op een release rond de kerst van de Revo, en dan zou een nieuwe SSBM erbij helemaal mooi zijn. Vraag me alleen af hoe ze dat gaan implementeren met die nieuwe controller, en of ze dat uberhaubt wel gaan doen.

14. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Sterke games vind ik bij de release. Hoop ook nog op een nieuwe Metroid :).

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, hoop van wel. Metroid staat garant voor aardig wat uurtjes plezier.
    Als Mario Kart nou ook nog een launchtitel word, dan zou het helemaal top zijn (zal helaas wel niet zo zijn).

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Beyond Good and Evil 2 op Revolution?

17. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagjuh!
    Als je een HDTV hebt, heb je dan minder mooi beeld op de revolution dan met een gewone TV aangezien Nintendo HD niet ondersteund en het waarschijnlijk standaart 50/60hz games zal produceren?

Ik ben namelijk van plan te sparen voor een HDtv voor me 360 maar ik ga ook de revo halen.

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    De eerste echte foto's van de revo
    http://cubedomain.nl/text.php?id=5627

Vanvond om 19:30 een update van een persconferentie.

Ligt het aan mij of lijkt die achterkant nou veel dikker dan de voorkant:confused:

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja hij schijnt ook dikker te zijn....

20. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een prachtig design!!!
    Ga ik zeker wel in huis halen naast de 360 :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina