1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop ok alleen de only for spellen voor de wii

de rest koop ik wel op de 360 of pc

2. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb gister mijn Wii binnen gekregen. Nu nog tijd hebben om hem aan te sluiten. Heb het jammer genoeg erg druk. Misschien straks nog. Ben wel erg benieuwd hoe het speelt.

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Las hier en daar over een nieuw model dat uit zou komen, net zoals dat de DS Lite al vrij vlot uitkwam na de release van de gewone DS.

Ik wacht nog wel even.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Blijkt een Japan only te zijn met een dvd speler erin. En ook al komt die versie hier... Dan nog vind ik het nonsens om die versie ipv de normale te kopen.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik las juist iets over andere kleurtjes etc.

6. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    lijk me logisch

gamecube kwam eerst in paars versie uit en later zwart zilver en wit

dus er komt vast nog wel een zwarte of zilver wii en miss nog wel andere kleuren

Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat zal er vast wel aankomen, denk ik.

En dat plaatje hierboven is heel oud. Toen was het zelfs nog de Revolution.

8. Dayuum

Dayuum Guest

Was zijn jullie favo games voor de wii behalve zelda?
    IMO:
    Zelda:TTP>Wii sports>Wiiplay

9. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou.. behalve zelda dan ( terwijl het toch mijn favo is )
    wii play, en wii sports, vind ik beide harstikke fun... zijn ook nog de enige 3 die ik heb :p

10. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0

zijn mij favo games en heb die 3 ok als eningste 8)

11. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week is de bedoeling dat ik hem krijg :eek: , sta 3de op een lijst bij de bart smit !! Moet wel lukken hoop ik.

12. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schijn volgens de verkoopster van Bart Smit 1e op de lijst te staan, dus als het goed is het ik dinsdag mn Wii

13. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag opgehaald.
    In een woord: GEWELDIG! wat een funfactor heeft dit ding zeg... mijn vriendin durft het zelfs te proberen en vindt het nog leuk ook!

Ik heb nog een reservering die dinsdag binnenkomt alleen heb ik er al 1 dus mocht iemand interesse hebben kan hij natuurlijk opgehaald worden onder mijn naam in Almere.

Ik had trouwens mazzel met de nintendo punten... er zaten bij mij 2 Wii kaarten op elkaar geplakt.. dus ipv 500 punten heb ik er 1000 bij :D

Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  14. Dayuum

Dayuum Guest

Umm je kan maar 1x die wii sterren kaart gebruiken want je kan maar 1x je wii registeren bij je nintendo account

15. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt alleen kreeg ik dus 2 kaarten erbij.. dus volgens Nintendo heb ik 2 wii's

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vanmiddag Super Monkey Ball Banana Blitz gekocht. Echt een heel tof spel. De controls werken erg goed en de game heeft naast de main stages ook nog eens 50 minigames.

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er naar uit dat wij ongeveer dezelfde gamesmaak hebben volgens mij, twijfel nog over deze, is het vergelijkbaar met Rayman en hoe vet vind jij rayman?

(ja dit kan betrekking hebben :+)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, lijkt het inderdaad op ja. :)
    Monkey Ball en Rayman zijn niet echt vergelijkbaar. Het zijn beide wel partygames, alleen bij Rayman draait alles om minigames en bij Monkey Ball minder. Bij Monkey Ball gaat het om de main stages zoals altijd in Monkey Ball. Naast deze main stages (binnen een bepaalde tijd het einde van de stage bereiken) zijn er nog eens 50 minigames. Bij Rayman bestaan de minigames uit van alles, bij Monkey Ball zijn ze wat meer sport georiƫnteerd (heb ze nog niet allemaal gespeeld). Sommige minigames in Monkey Ball zijn helaas wat minder goed uitgewerkt, maar in het algemeen werken ze goed.
    Rayman is qua humor erg sterk met de konijntjes, Monkey Ball mist de humor van Rayman, maar oogt wel erg vrolijk. Ik denk dat Monkey Ball gezien de main stages wel iets meer uitdaging bied dan Rayman, sommige stages zijn echt heel erg pittig in Monkey Ball.

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Tja tja ik twijfel nog, denk dat ik hem in het nieuwe jaar koop of 2e hands.

Wij hebben trouwens precies dezelfde wii games tot nu toe (niet erg veel keus maarja ;) )

20. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voeg maar toe.

3733 8950 6221 1143

Wilt er 1 iemand mij even snel een berichtje sturen want wil even die gleuf zien als die brand

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina