1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , een vriend van mij zei het ! Ik ga even internet afstruinen :+

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kan dat niet. Want je 2de man is er juist omdat je anders heel lang door kan gaan met een potje. Als je de 2e man goed weet te gebruiken kun je heel veel moeilijke ballen geven.

Ik heb wel iets anders gevonden:

Change bowling ball color
    As The screen is fading to black for bowling, hold down the control pad until it fades to bowling for these colors:

Control Pad Up: Blue Ball
    Control Pad Right: Gold Ball
    Control Pad Left: Red Ball
    Control Pad Down: Green Ball

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    geen 1 op 1

Change bowling ball color

As The screen is fading to black for bowling, hold down the control pad until it fades to bowling for these colors:
    Code Effect
    Control Pad Up Blue Ball
    Control Pad Right Gold Ball
    Control Pad Down Green Ball
    Control Pad Left Red Ball

Contributed By: zeldafreak104
    Change the tennis court

To change the tennis court to the blue practice court, press and hold (2) at the warning screen that shows after selecting characters.

Contributed By: MrJonson
    Play Golf without maps or meters

To disable the power meter, map, and the wind speed indicator, press and hold (2), then make a selection at the "Select a Course" screen.

Contributed By: MrJonson
    Silver Boxing Gloves

After you've beaten the Grand Champion, Matt, in a boxing match you'll be able to wear silver boxing gloves. To do so, hold (1) when the screen becomes black before a boxing match.

Contributed By: Raisins93
    Unlockables
    Special Bowling Ball

Get to pro level to unlock a bowling ball with diamond designs on it.

Contributed By: Linkburger
    Easter Eggs
    Scare Crowd in Bowling

To scare the crowd while bowling, start the regular motion for bowling and let go on the backswing. The ball will fly backwards and the crowd will scream and jump.

Contributed By: Jghake

4. Ersten

Ersten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was na 30 uur Zelda door mn batterijen heen. Dus bij ieder groot spel kan je wel een extra paar batterijen kopen :)

5. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    of oplaadbare gebruiken

6. Ersten

Ersten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook ja. Maar ik wacht wel ff op een third party accu (batterijen) die ik middels de usb poorten kan opladen.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een uurtje of 25 a 30 haal je makkelijk. Ik had hem al voor de launch en heb erg veel gespeeld, maar ben nu pas aan mijn 2e setje batterijen bezig. Het verbruik van de controller valt dus reuze mee.

8. Ersten

Ersten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan had ik waarschijnlijk een slecht setje batterijen.

9. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    iemand een antwoord ???

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naast mijn reservering bij Replay ook maar vast een reservering geplaatst op de website van Bart Smit. Ik neem aan dat als ik bericht krijg ik de Wii wel in het dichtstbijzijnde filiaal hier kan komen ophalen. Iemand nog meer suggesties voor winkels waar ik hem vrijblijvend (d.w.z. zonder aanbetaling of wat dan ook) zou kunnen reserveren ?

11. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    bij de meeste intertoys fillialen kan dat zonder aanbetaling

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zat ik ook al aan te denken, maar die hebben helaas geen website waar ik dat met een klik kan doen. Van de week anders maar ff langs het filiaal gaan hier. Media Markt zit helaas niet in Den Bosch.

13. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb dat gedaan bij toys r us, intertoys (= eigenlijk ook bart smit toch?) en free record shop. maar het verschilt per vestiging wel eens of ze wel of geen pre orders aannemen. dixons doet het ook wel zonder aanbetaling (dus vrijblijvend)

ik zou als ik jou was evt prijsvergelijkingssites raadplegen. norrod.nl is bijvoorbeeld ook een goedkope (die volgens mij niet zoveel verzendkosten rekenen). iig hebben ze daar een 2 gig voor zo'n 40 euro..

/Mod Gebruik voortaan de edit-knop ipv dubbel te posten -/-Kameo

Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2006
  14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    allemaal leuk en aardig hoor, die wii, maar de lancering is echt een aanfluiting. Het ding heeft fysiek nog niet in de winkel gelegen en het is een crime om aan kabels, controllers en games te komen. Zelda is hier in rdam vrijwel overal niet meer te krijgen en bol.com moet mijn zelda die ik een maand geleden had besteld nog steeds bezorgen.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nintendo is best goed in het dichtknijpen van de toevoer zie ik wel.
    My ass dat er echt tekorten zijn vanaf de kant van Big N.

Na het falen van Sony om te leveren, weiger ik te geloven dat Nintendo in hetzelfde gat valt.

16. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    je moet naar het noorden komen! wij weten kennelijk nog niet wat elektronika is want het ligt er nog genoeg (wou bijna volop zeggen) in de winkels!

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, Nintendo had gezegd dat er volop Wii's beschikbaar zouden zijn. NOu volop klinkt bij mij als geen tekorten. Het is ongeveer hetzelfde als de 360. Koop 'em wel bij de distributeur ofzo, gelijk Wii Play erbij enzo. Hoef ik de deur er geeneens voor uit:).

18. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vorige week in de Intertoys in Venray.
    Daar stond o.a. een demopod waar je niet op kon spelen :mad:. :confused: :confused:

In de rekken zag ik zeker 20 Zelda's en andere Wii games... alleen de console moest je 'pre-orderen'.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De console heeft nog niet fysiek in de winkel gelegen omdat winkels maar eindeloos reserveringen blijven aannemen, is meer de schuld van de winkels dan van Nintendo. Componentkabels zijn wereldwijd een crime om te krijgen, dat klopt. Maar controllers en games zijn absoluut geen crime. Nagenoeg elke winkel waar ik deze week ben geweest kon ik controllers kopen en games kopen. Zelda ligt in Gouda en Alphen a/d Rijn zowat in elke winkel. Dat je Zelda nog niet hebt van bol.com, ligt aan bol.com en niet aan Nintendo. Bol.com is vrij traag, maar het lijkt nu eerder op een fout bij bol.com.

20. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet helemaal waar natuurlijk. Nintendo levert in principe te weinig aan de winkels om aan de (grote) vraag te voldoen. Denk hierbij aan 2-3 Wii's per winkel terwijl er 20-30 reserveringen staan. Fout van de winkels om teveel reserveringen aan te nemen? Ja als er vantevoren bekend wordt gemaakt dat er weinig Wii's geleverd gaan worden. Maar een bedrijf zal dit nooit bekend maken, dit drijft de vraag alleen maar op en is er meer voeding voor het hype-moment.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina