1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook de reden dat ik deze kabel heb gekocht en niet op de officiele nintendo kabel heb gewacht.

Ook met de originele kabel genoot ik van Zelda, maar nu het beeld gewoon helder is geniet ik nog meer... Wat een game!! Kan me vinger en niet opleggen, maar van een Zelda titel geniet ik op een of andere manier stukken meer dan welke andere game ook. Al mijn 360 titels vallen in het niet bij de ervaring die ik met Zelda games heb.

2. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    gears of war deed bij mij ook wonderen anders ;)
    Met zelda haal je gewoon het oude vertrouwde gevoel weer naar boven.
    Ik heb Zelda 1, Link, Link to the past, OOT, links awakening ook allemaal uitgespeeld. De nieuwe delen speelde ik niet, omdat die toch niet helemaal dat zelda sfeertje hadden.. en dat heeft de TP wel weer.
    Wind Waker heb ik wel een deel van gespeeld alleen later mijn cube verkocht en dus geen mogelijkheid om hem uit te spelen.
    Ik haal die zelda nog wel een keer.

3. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gears of War was het mee van WOW wat is dit bruut.. Bij een zelda game krijg ik altijd het gevoel van WOW wat is dit tof/ goed bedacht.

4. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    vraagje aan de mensen die de wii browser al hebben.. kun je een beetje handig favorieten instellen?? want de hele tijd elk lettertje aanwijzen is ook wat teveel van het goede..

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan idd

6. hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de componentkabel besteld bij dimension plus.
    Zal een hoop schelen :)

7. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    far cry is nu ook te koop bij dimplus.nl !

wii deze week in japan ruim 100k verkocht. ps3 iets van 80k en ds lite 310k!!

8. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van Blaze? Werkt perfect hoor!

9. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je alleen kleine dvd schrijfjes kon afspelen op de Wii ? :confused:
    Maar ik zag gisteren een filmpje waar ze een gewone dvd schrijf gebruiken . :x

10. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn gewoon normale DVD's (Wii games) en mini DVD's (gamecube games)

11. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Oh , van daar . Ik dacht de de Wii games ook op mini dvd's waren .

Ik zag trouwens ook dat de Wii alweer gehackt is , zonde . :emo:
    Net een nieuwe console en nu alweer misbruikt . =(

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Yeah, vanmidag krijgt mijn Intertoys in de buurt een aantal Wifi Sticks van Nintendo binnen. Vanavond eindelijk mijn Wii online gooien \o/ :D

13. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Internetten op je Wii

Mensen die de Wii al hebben moeten nu ff kijken op het winkel kanaal..

Hier is een gratis test versie van de Opera browser te downloaden voor de Wii!
    Dit werkt perfect :thumbs:

Tevens is er weer een software update beschikbaar, ik kreeg nu iets meer te zien op het weerkanaal echter kreeg ik na een tijdje de melding dat ik Wiiconnect24 niet aan had staan, terwijl dit wel aanstond..

Maargoed, het gaat de goeie kant uit \o/

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Zit hier een tijdslimiet op? Of zijn er alleen maar verplichtingen?

15. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29

Geen flauw idee.. tis een beta

16. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was al een paar keer gepost maar goed :) De browser is zeker vet :)

17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Zag het ook pas later dat het al gepost was... was ff te enthousiast ;)

Maar iemand die het WeerKannaal al aan de gang had gekregen?

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Bah :9 nu jij het zegt zie ik het pas.. ik heb weer eens niet goed gelezen |:- :lol: Ik dacht voor de DS. Ik vondt het al raar :9

19. hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    jah die van blaze. Zit volgens mij geen verschil in tussen die en die van Nintendo. (uiterlijk alleen)

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren kon ik onverwacht mijn Wii ophalen bij Replay, dus dat heb ik dan ook maar gelijk gedaan \o/ Ik was trouwens in de veronderstelling dat ik de Wii alleen via Component aan mijn monitor kon hangen, maar toen ik vandaag voor de zekerheid nog eens goed naar de ingangen onderop het ding keek zag ik dat Composiet ook gewoon kan. Dus ik kan nu al op de Wii spelen, weliswaar niet in progressive scan maar boeien....ik kan spelen :cool: Die Component kabel (ik wil per se die van Nintendo) komt later wel :)

En nog even een reactie op Supremacy's bericht een paar pagina's terug : ik ben het met je eens dat je een Wii over het algemeen alleen koopt als je de titels van Nintendo zelf de moeite waard vind. Maar Nintendo titels doen het bij mij over het algemeen altijd wel goed. Aan de andere kant heb ik gisteren even Far Cry : Vengeance gespeeld op de Wii en dat vond ik toch ook wel lekker werken met die controls. We zullen zien wat de toekomst brengt. De X360 heeft veel sterke titels dat klopt, maar het apparaat zelf vertoont mij iets teveel kuren en de manier waarop klachten bij Microsoft worden afgehandeld vind ik vaak niet kunnen. Ik ken iemand die langs een spoorweg woont en elke keer als hij op zijn X360 zit te spelen en er komt een goederentrein langs kan ie het spelletje in de vuilnisbak gooien omdat de X360 het dan bekrast. Dit gebeurt alleen bij X360 spellen, PC games e.d. die hij speelt raken niet beschadigd. Ik vind dat soort dingen niet kunnen voor een console van 400 euro. Ik kom ook regelmatig bij een gameshop waar ik het nodige van de medewerkers hoor, over Gears of War exemplaren die bij een aantal mensen door de X360 gesloopt worden. Microsoft blijft echter volhouden dat de games alleen kunnen worden beschadigd door toedoen van de gebruiker zelf, want volgens hun technische dienst maakt de X360 bij normaal gebruik geen krassen. En dan denk ik, laat het eens door een onafhankelijke dienst testen, ik durf te wedden dat er dan heel iets anders uitkomt. Tuurlijk zal Microsoft het niet toegeven als het apparaat in sommige gevallen echt spellen sloopt, maar geloven ze nu echt dat er mensen zijn die moedwillig hun game van 60 euro gaan lopen bekrassen ?

Goed, ik dwaal nu een beetje af....maar om een lang verhaal kort te maken zijn het die kleine dingen die ik lees en opvang van andere mensen die mijn mening over de X360 als goed functionerende console hebben doen veranderen. Tuurlijk zijn er ook mensen die niet of nauwelijks problemen hebben, maar ik ben er toch wel erg huiverig van geworden....

Laatst bewerkt: 22 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina