1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Nee, dat klopt helemaal. Maar ze hebben nog geen enkele echte topper uitgebracht op de Wii (ik heb Splinter cell zien liggen, maar nog niemand over gehoord) en zelfs al twee slechte games afgeleverd (Far Cry en GT Pro).

2. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29

GT pro heb ik gister wat van op tv gezien en dat sprak me ook niet aan...
    Een SplinterCell zou ik me liever kopen voor de 360 ivm de grafische kwaliteiten van de Wii (die liggen niet zo hoog), en Far Cry is weer zo'n seen that done that ding... wie heeft die game zo o.a. nog niet uit gespeeld?

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Zelda?

Me :eek: :lol: |:-

Ik vondt Red Steel wel aardig, maar dat kwam idd meer door de controllers. Maar aangezien er nog niet zo veel keuze is, vindt ik het niet gek als ze Red Steel een goede game vinden. Zelf heb ik genoeg aan Zelda en Wii Sports en Play op dit moment. Dus ik laat Rayman & Red Steel liggen. Maar dit zullen straks de eerste games zijn die ineens 30 euro worden. Dan haal ik Rayman iig meteen. Ik wacht btw op Dragonball Z Budokai: Tenkahichi 2 :D Ik wil hem heel graag proberen op de Wii. Ik heb het even gespeeld op de Ps2, en vond het iig de moeite waard om te gaan halen. Maar dan de Wii versie natuurlijk, maar ik wil gewoon zelf even proberen hoe de controlls werken.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Zelda van Ubisoft? :confused:

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ow, het ging over Ubisoft :lol:
    My bad |:-

6. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezeik met online gaan met de wii.
    (kon geen ander topic vinden, dan maar hier)

Hierthuis en bij een maat van me hebben we allebij draadloze routers en de wii ziet ze wel... maar als hij gaat connecten kapt hij er na een tijdje mee.
    Iemand een idee wat het kan zijn?

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Launchgames zijn bijna nooit de beste games op een console. Splinter Cell, Rayman en Red Steel zijn games die geen toppers zijn, maar het zijn wel goede games. Niet elke game heeft het niveau van Zelda. Ubisoft heeft gewoon voor 3 goede zeer vermakelijke titels gezorgt op de Wii gedurende de launch, daarvoor hulde. Vind het ook best raar dat je elke Ubisoft game als crap bestempeld zonder ook maar één game op de Wii te hebben gespeeld. Wii games moet je zelf spelen ipv filmpjes te kijken of reviews te lezen. Het gaat bij de Wii om de speelervaring. En die is bij Rayman, Splinter Cell en Red Steel goed.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Zoals ik zei... ik noem die niet crap... Ik noem games als Far Cry en GT Pro gewoon crap. Splinter Cell heb ik geen uitspraak over gedaan en Rayman is gewoon zonde als party game, aangezien je al wii play (vind ik als partygame gelden), super monkey ball hebt met mini games en daar komen nog Wario (scoort erg goed) en Mario Party bij.

Heb jij al een goede platformer aangekondigd gezien naast Super Mario Galaxy? Rayman had dat gat goed kunnen vullen als platformer.

Red Steel zijn de meningen over verdeeld, maar je moet toegeven dat het niet de topper is die iedereen had verwacht.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj, geld gekregen voor de kerst. Genoeg om me een avond eens flink te laten gaan in de kroeg samen met wat vrienden, maar ook genoeg voor een nieuwe Wii game. Alhoewel ik stiekum toch wel erg benieuwd ben naar Red Steel, denk ik dat ik het voorlopig toch maar ff alleen bij Zelda hou. Want ik ken mezelf tegenwoordig in die dingen :+

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een nieuwe Rayman platformgame had richting het vorige deel gegaan wat niet een hele goede game was. Rayman was verstoft en niet populair meer. Door iets compleet anders en fris te doen, richt je weer publiek op je game. Door de konijnen staat Rayman weer in de spotlight. Raving Rabbids brengt Ubisoft veel meer dan een platformgame had gebracht. Daarnaast zijn Wii Play en Monkey Ball hele andere partygames dan Rayman. Wario en Mario Party zijn nog niet uit, dus die kun je niet in deze vergelijking van het aanbod betrekken momenteel.

Dat vind ik niet, het maakt mij daarnaast ook niet uit wat iedereen ervan verwacht. Het gaat erom wat ik ervan verwacht en de game dat waar maakt. Wat een ander ervan vind beïnvloed mijn waardering voor de game niet.
    Ik denk dat je eerst Red Steel zelf maar eens moet spelen om echt een oordeel over de game te kunnen vellen.

11. Dayuum

Dayuum Guest

Wat kan ons dat schelen?:+ (jk)
    Red steel is echt een geweldig spel toen ik em kocht verwachten ik niet veel maar ik heb het al meer gespeelt dan zelda

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja hoezeer ik Red Steel ook het voordeel van de twijfel gun, ik geloof nooit dattie mij beter gaat bevallen dan Zelda. Dus ik denk dat ik mijn poen deze keer uitgeef aan ietwat....socialere dingen :+

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik moest dit toch even posten:

BIG BEN Nintendo Wii protectionkit
    Bescherm je Wii afstandsbediening tegen krassen

:lol:

Haha tegen krassen... ik zou ze eerder kopen voor de kleurtjes. Leuk als je meerdere controllers hebt en je wilt ze uit elkaar kunnen houden. Dus iedereen een eigen kleur :9

BIG BEN Wii Golf en Tennis pack
    Het officiële Golf en Tennis pack voor de Nintendo Wii

:+

Omg, dit koopt toch niemand? Ze vragen er ook nog eens 25 euro voor. :lol:

14. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die hoesjes zijn wel leuk idd, maar dat racket enz slaat echt nergens op.
    ik heb in een duits wii magazine ook nog eentje staan, met een echte honkbal knuppel, echt tennis racket waar je de controller in kunt stoppen.
    (zal eens een plaatje zoeken)

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mwah, allemaal geldverspilling. Dit is daarentegen wel erg handig.

Dockingstation met accu's. Geen gekloot meer met batterijen, maar gewoon na je speelbeurt je remote op dat ding gooien.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is inderdaad een mooi ding. Heb hem helaas nog niet in de shops gezien.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als het goed is komt hij ergens in januari in de winkels terecht, ik hoop alleen wel dat het spul van een beetje aardige kwaliteit is.

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb precies hetzelfde... ben er ook niet achter waar het aan ligt.

19. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik heb nergens problemen mee, hij deed het gelijk...
    wat ik wel 1 keer heb gehad is dat nadat mijn broer de stekker van de voeding er af had gehaald(-.-" idioot) hij even niet kon connecten met internet, maar dat is nu weer goed*)

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje.
    Sindsdat ik geen SCART aansluiting op mijn tv heb, is er dan nog een mogelijkheid om er op te kunnen spelen (een kabeltje bijv, bij de xbox was er een RF adapter)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina