1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    @ fo: Als je het over mij hebt... Ga maar je moeder pesten. Ik ben waarschijnlijk een van de grootste Nintendo fans op het forum (Heb alle Nintendo consoles nog thuis staan + andere dingen). Maar geef zelf toe dat er voorlopig geen echte topper uitkomt. Daarom koop ik hem zelf pas eind volgend jaar wanneer Mario, Metroid en Super Smash Brothers uitkomen.
    /Mod Wel lief blijven hé. -Arjan

En azoo, ik zou je aanraden Paper Mario voor de Cube te halen, dat is echt een van mijn favoriete cube games. En natuurlijk iig Metroid Prime 1, deeltje 2 is namelijk minder interessant.

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    neen ik heb het niet over jouw, maar over het algemeen.

3. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Nu ben je hypocriet bezig, Je koopt de Wii alleen niet op dit moment omdat je er simpelweg niet meer aan kunt komen, Je had zelfs al een aantal Wii games Thuis staan die je nu aan het Verkopen/Ruilen bent op de Bazar.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Uhm, ik had hem volgende week kunnen hebben... Denk je nou echt dat ik er niet over nagedacht heb? Natuurlijk speelt dat ook mee, maar voornamelijk de releaselijst van de komende maanden. Plus, als ik hem later koop ben ik hoogstwaarschijnlijk een stuk goedkoper uit (misschien zelfs +- 150 euro)

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik verkoop hem ook, de Wii. En om dezelfde reden als ME. Een game als SSBB lijkt me geweldig maar het duurt nog lang voordat hij hier uitkomt, daarnaast zie ik voorlopig geen toppers waar ik geld aan ga uitgeven. Ik koop hem tegen die tijd wel weer opnieuw.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Ik wou er net nog bij zetten dat jij hem ook verkoopt om dezelfde reden :+

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    @Mod
    Inderdaad, maar je bekijkt de boel wel vanaf een neutraal standpunt zodat je wel logische naar dingen kan kijken, samen met nog een paar andere hier. Ik neem even je keuze om een 360 boven een Wii te kopen als voorbeeld.

Ik vraag me af wanneer Luigi manson 2 een bekendmaking krijgt. Het spel zelf zou zich in mijn ogen erg goed lenen voor de Wii controles (evt uit FP).Ik heb erg veel lol gehad aan het origineel daarom kijk in enig sinds uit naar een deeltje 2.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Precies. Er zijn momenteel al behoorlijk wat goede, aantrekkelijke games voor de 360 en zelfs wat echte toppers. Toen ik de Wii had besteld dacht ik op dat moment alleen aan 1 ding, Zelda spelen. Ik dacht aan het nu. Zelda kan ik ook voor de Gamecube halen. Wat blijft er dan nog over? Minigames en Red Steel. Je mag me hypocriet noemen, maar ik noem het eerder een slimmere keuze, die ik niet opeens gisteren heb gemaakt.

9. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    als ik moest kiezen tussen een 360 en wii was ik ook zeker voor de 360 gegaan. die is nu lekker op dreef, veel toppers nu te koop en ook veel die binnenkort komen.

als je een wii gaat kopen moet je jezelf op dit moment echt afvragen wat je ermee wilt gaan doen. als je er serieus mee wilt gaan gamen dan kom je niet verder dan zelda, wil je echter de ultieme partyconsole dan zit je goed met de spellen die uit zijn en uitkomen in januarie.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie het momenteel meer als een console voor erbij. :) Lekker met een paar vrienden of familie Wii Sports of Wii Play spelen. Of lekker in m'n eentje Zelda TTP spelen. En natuurlijk de Virtual Console games, echt een leuke toevoeging. Zo ben ik weer lekker bezig geweest met Sim City. :cool:

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Gelukkig had ik daar al aangedacht samen met de ''ik wil hem in het zwart en goedkoper'' rede ;)
    Ik heb Zelda voor de cube gehaald, en qua grafics zit er nauwelijks tot geen verschil tussen. Hij speel echt lekker al merk je wel dat sommige dingen gemaakt zijn voor de Wii.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Speel je hem op een breedbeeld tv? En zoja, hoe is dat?

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    sorry, meneer de administrator :+

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat foto's van virtual console games (foto's zijn alleen niet helemaal goed gelukt, een beetje bewogen, vandaar niet helemaal scherp).

Castlevania

Donkey Kong Country

Mario 64 (veel scherper dan het origineel, framerate is veel beter, de game speelt soepeler)

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Wat blijft Donkey Kong Country mooi _O_

Ik ben er nog steeds over aan het denken het origineel te kopen.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik koester het origineel al jaren. :cool:

Ik zag hem laatst trouwens nog ergens liggen, rond de 25 euro dacht ik.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ziet er nog netjes uit. :thumbs:

M'n Wii werd net de deur uit gedragen, en ik een dikke portemonnee...

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Ik ga waarschijnlijk voor deze:

19,99

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een aantal andere pronkstukken uit mijn collectie waarvan ik hoop dat ze op de virtual console komen (sommige games hebben helaas de stikker van de winkel er nog opzitten. Als je ze eraf wil halen, dan beschadig je de doos, dus vandaar dat ze er nog op zitten, wel klote).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina