1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    heb ik ook met de sticker op de mijne:

Maarja, we gaan geloof ik een beetje offtopic

Super Mario Bros 3 is DE game

Daarnaast speel ik die retro games alleen via de emulator, aangezien ik de echte alleen maar heb voor de verzameling. Behalve Duckhunt natuurlijk :cool:

Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat nieuwe reviews van N-Gamer:

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    @kameo
    :eek: ik zoek al jaren een goede gaaf exemplaar van mario kart :eek:

Ik zal eens kijken of in morgen een goede foto kan maken van mijn kleine verzameling..

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Post hem dan in de retro thread, wordt daar tenminste ook weer eens nieuw leven in geblazen :thumbs:

5. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    dragonball krijgt overal best hoog :eek: het filmpje op gametrailers waar ze de controls uitleggen ziet er ook heel vet uit, misschien ga ik deze wle kopen

6. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde!

7. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, ik had eerlijk gezegd gehoopt op Donkey Kong Country 3.. Die is naar mijn mening toch wel de beste van de serie :mad:

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zo gelachen met mijn ouders en hun vrienden gisteren. Gingen Wii Sports en Wii Play doen. Echt geweldig :D Moeder is helemaal verslaafd aan bowlen xD

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is ook de reden dat ik deze game een een redelijke tijd volg. Er zitten ook zo'n 130 vechters in. (Transformaties meegerekend) Maar ik zat gister te denken, ik ga deze game gewoon halen. Het enige waar ik mee zat waren de controls. Ik ben nog steeds erg benieuwd of het allemaal wel lekker werkt, en dat kan ik niet echt uit de reviews halen. Maargoed, daarom ben ik blij dat er ook de mogenlijkheid is om gamecube controllers te gebruiken. :D Dus deze game gaat bij de launch regelrecht mijn Wii in. :)

Hier nog een complete lijst met characters voor deze game, (met screens) het is wel van de ps2 versie, maar dat maakt niet zo veel uit. Behalve dat grafish de Wii wat beter wordt, en de controlls anders zullen zijn.

http://www.daizex.com/general/tidbits/sparking_neo_characters.shtml

10. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik heb ze allemaal behalve kid goku(en zn aapvorm) grandpa gohan en Super Cell ofzo.. ik wist niet eens dat je die super cell ook moest unlocken:|

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    DBZ: Budokai Tenkaichi 2 verschoven naar maart

De Wii versie van Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 zal in Europa pas in maart 2007 uitkomen. De vechtgame waarin meer dan 100 speelbare karakters uit het Dragon Ball Z en Dragon Ball GT universum het tegen elkaar opnemen zal echter wel nieuwe content bevatten. Zo zullen er zes nieuwe karakters en een nieuwe gevechtsarena in de Europese versie zitten die niet in al uitgebrachte Amerikaanse versie zaten.

bron: Insidegamer

Ik had dit nog niet gelezen, maargoed, zeker 1 die ik dus in maart ga halen. Wel relaxed dat wij dus in de Wii versie tegen over de Amerikanen een beetje meer content hebben. Die 6 nieuwe vechters boeien me niet zo veel, maar de nieuwe gevechts arena vindt ik wel relaxed. Vaak omdat je maar 9 arena's hebt.

12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk draaien de fabrieken weer op volle toeren vanaf morgen,heb best zin in een Wii te gaan halen samen meej Zelda,vooral nu me 360 kapot is(4de keer).

13. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    xbox360 kapot voor de 4e keer:| het zal je maar overkomen,,,

14. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Zouden ze dicht zijn geweest met kerst enzo?:confused: denk dat ze wel gezorgd hebben dat ze door gepompt hebben ivm de tekorten.

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    WiiFlex:

The Internet Channel Trial launched on the 22. The Final Version will be out for free in March. After June it will cost 500 Wii points.

16. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    das toch wat oud nieuws halotrooper. tis idd zo dat je in maart de definitieve versie kunt downloaden maar dat ie maar tot juni (/juli?) geldig is. daarna moet je om weer op internet te kunnen dus opnieuw hem downloaden en er dan 500 wii points voor betalen.

vindt dat nog niet echt een probleem. een eenmalige aanschaf van 5 euro lijkt me nog wel redelijk.

17. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet geldig tot juni hoor,gewoon altijd.
    Alleen vanaf juni moet je als je hem nog niet hebt betalen.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij is tot juni gratis te downloaden, als je hem daarna wil hebben, dan moet je er 500 punten voor betalen. :)

19. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    net zo als met texas poker op de 360 :)

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies ja. :)
    De definitieve versie van de webbrowser zal ook uitgebreider zijn en meer mogelijkheden bevatten, degene die we nu hebben is slechts een beta.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina