1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn ook een paar 'normale' beeldbuis tv's van bijvoorbeeld Philips, Sony, Samsung en JVC die een component ingang hebben. Deze ondersteunen ook 480p, dus wordt het beeld ook mooier t.o.v. de standaard kabel. :)

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik gebruik voor de Wii nu een Wii RGB kabel. (Advanced Scart) Er zit wel wat verschil in, maar niet echt de moeite waard voor een kabel van 30 euro.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik vond het beeld op mijn monitor via Composiet ook niet echt bagger ofzo....misschien omdat ik het slechter had verwacht, dat kan natuurlijk ook. Maar op mijn PS2 maakt Composiet of Component wel degelijk een verschil, dus ik denk dat dat met de Wii niet anders gaat zijn en ik zometeen met een nog bredere glimlach Zelda ga spelen. Ik zal zo snel mogelijk wat foto's maken.
    Hou er wel rekening mee dat, net zoals bij de X360 het geval is, het beeld verticaal iets uitgerekt is op mijn monitor vanwege het feit dat een 16: 9 signaal op een 16:10 scherm wordt weergegeven. Maar die uitrekking is zo minimaal aanwezig dat ik me er gewoon totaal niet aan kan storen.

EDIT : Mijn eerste indruk wat betreft de Component kabel is zoals te verwachten was uitstekend, wat een verschil :eek: Veel scherper, veel helderder en veel rijkere kleuren _O_

Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  4. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb aantal mp3'tjes op mijn SD-kaart (van mijn mobieltje) staan. Alleen als ik de SD kaart in mijn Wii stop kan ik die liedjes nergens vinden. Wie kan me hier verder helpen?

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja het is wel gaar dat er zulke tekorten zijn. Voldoende units beschikbaar, yeah right. Over verloop van tijd wel natuurlijk 8). Desalniettemin is 12 januari nog wel redelijk. Ben echt benieuwd, ben momenteel overal (hardware) reviews aan het bekijken enzo. Eigenlijk is dat ding gewoon super tof, dat ik dat nu pas zie:+.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kom maar op met de foto's Zero! Ben benieuwd of er verschil zit tussen de kabel van MadCatz en die van Nintendo.

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het is NIET mogenlijk om liedjes via je Wii af te spelen. Je kan alleen foto's bekijken, ermee puzzelen en bewerken met een soort van paint programma. En volgens mij is het mogenlijk om savegames op je SD kaart op te slaan.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, het kan anders wel. via een vriend kwam ik hierachter:
    Je gaat naar het fotokanaal > diashow > Achtergrondmuziek veranderen naar je eigen mp3tjes.

Ik ga het iig gebruiken om mijn vakantie fotos af te spelen en te voorzien van een leuk muziekje ofzo.

Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    ? 8)
    Lame, owkeej... waarom hebben ze dan niet gewoon een Mp3 kanaal gemaakt ofzo :+ Thnx voor de tip. Niet dat ik het zal gebruiken.. maar toch erg handig om te weten, _O_

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgenavond zal ik ff wat foto's schieten en uploaden :) Ik moet er wel alvast bijzeggen dat ik ze maak met m'n mobiel (2.0 MP) dus het zal geen denderende kwaliteit zijn maar toch, het gaat om het idee.

Ik ben er inmiddels trouwens ook achter gekomen dat ik met de Component kabel vervormt beeld krijg bij tot nu toe al mijn 2D (SNES, Megadrive) spellen van de Virtual Console, maakt niet uit op welk TV type ik de Wii instel. Door dit vervormde beeld is het spelen van die spellen via Component vrijwel onmogelijk, waardoor ik terugswitch naar Composiet als ik die spellen wil gaan doen. De N64 games werken daarentegen wel weer perfect via Component :eek: Zijn er meer mensen met een Component kabel (maakt niet uit welk merk) die daar ook last van hebben ? Want anders ligt het ofwel aan die kabel van Nintendo (lijkt me sterk though), of het ligt aan het feit dat ik een PC monitor gebruik.

Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waneer de LAN-adapter uitkomt?

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nintendo melde ergens in de Lente 2007.

Ik had zelf geen zin om te wachten, dus heb maar een Wifi Stikje genomen. Die is ook namenlijk even duur. Beiden 40 euro. :cool:

13. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    even duur ??

volgens mij word de lan adaptor 30 euro

en bij een hoop sites zeggen ze in januari :)

14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie er eigenlijk ook games op ;).
    Gaat de hele tijd over instellingen enzo :).

Welke games zijn jullie favo?

15. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    kuchzeldakuch

16. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zojuist de Component kabel van Nintendo bij de post ontvangen van Bart Smit.:)

17. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    he he, eindelijk iemand met goed nieuws:thumbs: :+

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, dan bestel ik straks mijn nieuwe Wireless Router want ik kan niet zo lang wachten. Straks doe ik het in mijn broek!

19. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ben ik ff blij dat wij al een draadloze router hadden:D

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Wij hebben ook een draadloze router. Alleen wij hebben KPN, en ik heb op het internet gelezen dat daar nogal veel problemen mee waren in combinatie met de DS en de Wii. Dus ik had daar geen zin in, en heb maar een stikje gekocht. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina