1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb inmiddels de Nintendo componentkabel aangesloten en het beeld even vergeleken met de MadCatz componentkabel. Ik kwam tot een ''schokkende'' conclusie, het beeld is met beide kabels identiek. :)

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt kut, ik heb eind November de Wii al ge-preordered en ik heb 'em nog steeds niet..

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    schokkend zeg:lol: ;)

4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Das zeker een zure appel, Ikzelf was ergens in december op een woensdag voor de grap eens een Bart Smit ingelopen en zag geen Wii's meer liggen (was er ook niet erg naar op zoek, Leek me wel een tof ding :p) en vroeg aan zo'n baliemedewerker wanneer er weer nieuwe kwamen, Toen moest ik mijn naam + telefoonnummer op zo'n lijst zetten en de volgende ochtend werd ik gebeld dat ik hem op kon komen halen 8)

Als ik jouw was zou ik er gewoon ergens anders naar vragen ipv stomweg bij een en dezelfde winkel wachten.:):

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    tja, eigen schuld. ieder ander had hem eind oktober al gereserveerd :)
    Dus eerst gaan ze alle preorders van eind oktober af, dan begin november, medio november en dan pas eind november ;)

Hey manial! ook uit sneek wat is je friendcode?

Nouwww PFFF heb stad en land afgezocht naar zo'n ding ik ga morgen ff bij bart smit kijken en me naam op de lijst zetten:D:p(vandaag was hij dicht!?)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2007
  6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    wow, dat is echt sick
    een vriend van me die heeft iets van 6 wii's binnengekregen, 1 voor zichzelf gehouden en 2 aan vrienden verkocht, de andere 3 met dikke winst verkocht, the dirty basterd

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    tsja dat heb je in dorpen gaan ze tussen de middag dicht om te eten ;)

8. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb hem ook 12 dec ofzo gereserveerd en 14 al op kunnen halen. ik dacht dat die dingen al wat beter te krijgen waren..

9. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    moet je als je gamecube spellen speel op de wii perse op de memory card van de gamecube save want ik vind het lelijk dat dat bletje boven op de wii open staat

dus mijn vraag kan je met gamecube spellen ok op het intern geheugen of een SD kaart save

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je moet volgens mij saven op GC memory cards. Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar als ik een GC game opstart zonder GC memory card dan geeft hij aan dat ik een memory card moet plaatsen als ik wil saven.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vorige week is het er niet van gekomen om er op te spelen maar vanmiddag is het zover :cool:. Khad eigenlijk nog een vraagje, zit er ook kabel bij wii voor optische aansluiting voor me 5.1? :eek:

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, de Wii heeft geen optische aansluiting voor 5.1 ondersteuning. Hij ondersteunt wel ProLogic II via de standaard of componentkabel.

13. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    tssss, juli hier _0/

ik ben waarschijnlijk heel dom maar hoe sluit je de standaard kabel dan aan op je versterker?

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  14. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
  15. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK....ik heb een dillema.

En mods niet gelijk afschieten omdat het evt. over een smaakkwestie gaat aub.

Persoonlijk ben ik erg blij met de technische kant van mijn 360......de graphics zijn echt supercool. Maar het spellenaanbod is mij betreft te eenzijdig(erg veel knallen, moorden en sport)

Nu kan ik mijn 360 ruilen voor een wii met bijbetaling en zelda.

Is de Wii nou echt veel slechter qua graphics en techniek?

Zijn er hier mesne die en een 360 hebben en een wii...................welke vindt je leuker?

Zijn er hier mensen die vinden dat de wii beter binnen een gezin past en wellicht leukere games heeft?

16. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Kwa graphics is een wii gewoon vele malen minder mooi dan de 360!
    Echter is de Wii mote wel erg leuk en nieuw! Maar wordt dat niet ook gewoon?:confused: Wii sports vind ik nog steeds erg leuk!

Moeilijke keuze........

17. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    rare heeft 2 "vrolijkere" spellen uitgebracht en die zijn wel erg goed, maar over het algemeen heb je wel gelijk

heel kort gezegd: ja
    de graphics zijn niet slecht, maar de meeste mensen hier(ik ook) zijn verwend qua graphics door de 360.
    de wiimote is een hoogstaand stukje techniek (ontzettend nauwkeurig) de techniek kan je dus beter gewoon anders noemen dan beter of slechter

de wii vind ik leuker maar ik heb hem al 2 weken niet meer aangeraakt. ik speel er nooit meer in m'n eentje op nadat ik zelda had uitgespeeld.
    het is wel veel leuker om samen met andere mensen te doen omdat het heel simpel is en dus iedereen met de besturing overweg kan.

dat ligt helemaal aan de gezinssituatie, ik ken een paar jonge kinderen (neefjes en nichtjes) die m'n wii een uurtje leuk vinden en daarna toch weer PGR3 wilde spelen.

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Grafisch is de Wii 1.5x beter dan de Gamecube. Grafisch kun je hem op langere termijn gaan vergelijkem met de eerste Xbox. Ik heb zelf een 360 en een Wii. Je kunt deze beide consoles niet met elkaar vergelijken. De 360 games zijn vooral realistisch gericht met mooie graphics en online gaming. De Wii games zijn vooral op gameplay, fun en offline multiplayer gericht. Zet gewoon de games die jou leuk lijken op de Wii en op de 360 (games die eraan komen) en kijk waar je waarde aan hecht. Het zijn 2 verschillende ervaringen.

19. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Daarom hoor je ook heel veel stemmen die zeggen dat de wii niet tot de next-gen consoles behoort, omdat hij technisch gezien tekort komt in vergelijking met de Xbox360 en de PS3.

De sterke troef die Nintendo heeft (en altijd heeft gehad) is de gameplay van de spellen die ze uitbrengen.

Persoonlijk vind ik de 360 meer bij mij thuis horen, maar smaken zullen altijd blijven verschillen he!

20. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    had net de Dixons aan de telefoon en die vertelde mij dat wanneer ik geen pre-order had ik hem pas rond Maart-April kon verwachten ohhhh:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina