1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook gereserveerd bij een aantal winkelketens en maar afwachten.Straks zijn ze in overvloed rond juni/juli,en vooral als er geen meer echte toptitels uitkomen.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand al enig idee welke games er morgen te downloaden zijn voor de Virtual Console? :)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Moto Roader :p

5. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, iedereen die ik ken heeft hem eind November bestelt en die hebben hem wel. Bovendien zijn er ook mensen die hem na de 8e pas hebben besteld, en die hem eerder kregen.. Zie bijv hieronder.

6. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat ook, bij intertoys besteld begin december, week later kreeg ik telefoontje dat ze em hadden. Had em ondertussen al ergens anders dus moest em maar annuleren

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon bij elke winkel die je kent reserveren. Ik koos de media markt en intertoys in lwd, bartsmit, freerecord shop en dixons in sneek en lwd
    ik werd door 2 gebeld waaronder media markt en die koos ik ook om dat de wii wel gewoon e250 was maar de spellen maar e50 ipv e65 of zo.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 3 reserveringen staan ofzo. Via internet waar ik niet echt veel van verwacht en bij replay. Daar sta ik echt 1000ste op de lijst ofzo:+. Via de distributeur zelf heb ik het meest kans denk ik.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou vandaag was het ook mijn dagje met de Wii! Kameraad had zijn meeneem Wii meegenomen en we hadden hem maar is aangesloten bij mij. Voor het eerst dat ik er mee mocht spelen, en dat ik het in mijn handjes had.

We hadden 3 controllers en 6 games ofso, de rest had thuis gelaten....

De Wii + Xbox360. Klein apparaatje :eek:

De Wii op me HD tv, niet met HD kabel maar gewoon :eek:

Rayman! Waren opzich wel goede scores dacht ik.

En hier nog eentje, kameraad van mij kon echt niet normaal snel rennen 8)

Voor de rest nog wat games uitgeprobeert zoals RedSteel maar die kon mij niet echt boeien. Bowlen en Tennis was echt te geniaal met Wii Sports. En koetje race met Wii play was ook nog wel grappig 8)

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk :),ziet er goed uit dan met gewone kabels op een HDtv.

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trauma center! Misschien iets voor mij :).

12. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Legend of Zelda : Phantom Hourglass :D

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Voor de mensen met een Wii en die nog nooit Super Smash Brothers hebben gespeeld (Kan dat?), ga Super Smash Brothers Melee halen. Het is natuurlijk een Gamecube titel en hij is tegenwoordig best goedkoop.

Vooral met deze rustige maanden qua Wii games is het een aanrader totdat Brawl komt.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, maar je zag heel veel karteltjes :eek:. Wel jammer...

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Vergeet niet dat ze ook dan de gamecube controllers nodig hebben om Super Smash Brothers te spelen voor de mensen die ook nog nooit een cube hebben gehad. Ook heb je aan 1 controller niet genoeg. Er zijn trouwens zat controllers die voor 10 euro in de winkel liggen. Maar dan heb je wel slechte kwaliteit. Bij Dixons zijn de orginele controllers van Nintendo 17,99. Ik heb ze nog nergens goedkoper gezien. Maargoed, Super Smash Brothers is echt een aanrader. (Ook zelfs voor de volle 60 euro) Maar bij de meeste winkels kost hij 30 euro. Bijna al die goede games net als Mario Party enzo. Behalve dan weer Mario Kart... die kost waar ze hem uberhaupt nog hebben nog steeds de volle 60 euro. Een schande! :x

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Er was meen ik ook een winkel waar ze Wavebirds verkochten voor 20 eu ofzo, alweer een paar maandjes geleden dat ik dat las. Iemand een idee welke winkel dat is?

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik heb Mario Kart juist nog steeds niet. Als je Mario Kart wilt hebben kan je net zo goed de Mario Kart pack halen voor 80-90 euro. Dan heb je een cube, een controller en Mario Kart :+

18. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook bij dixons.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, alleen heb ik het niet zo op die wavebirds O-)

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ownage:+.. ik ga denk ik zelf van die bongo's kopen ofzo. Dat is echt te lame8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina