1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, die zijn met de gamepad geloof ik. Die kun je toch los kopen, die pro-controller?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Uiteraard, maar het is wel fijn dat je direct alles koopt. Aangezien die pro-controller volgens mij wel een must-buy is.

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Heb hem zelf (nog) niet, maar weet wel dat niet iedere game die controller ondersteunt. Mario bros wel, maar thesmurfen2 niet.

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Oooohhww, ik haat controllers :)

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nah, is goed te doen zonder hoor.

Met Lego City en Rayman heb je de pad nodig, en Mario is ook prima te spelen met of de pad of de Wii Plus mote.

Heb em ook nog niet, mis em niet.

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wii Sports Club aangekondigd. Wii sports in HD met online mogelijkheden. Voor 9,99 koop je 1 sport.

Ook was er nieuws over Wii Fit wat volgens mij niemand interesseert. Wel slim dat ze'm gratis hebben gemaakt voor als je al een Balance Board hebt.|

Wat minder slim is is dat Nintendo dit nieuw bekend maakt 1 dag na de release van GTA V......

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niemand cared. Die wii sport hype is allang voorbij.

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat lijkt mij inderdaad ook. Wel duidelijk dat ze de Wii eigenaren willen laten upgraden.

Balance board heet trouwens nog steeds Wii Balance board en er is geen Wii U versie. Dat zorgt alweer voor misverstanden over of de Wii U nu een nieuwe console is of niet. ;-)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb van de week Blacklistbop de Wii U gezien. Man o man wat een slechte versie is dat! Mag toch hopen dat Ubisoft met Watch Dogs en AC Blackflag niet zo'n bizar slechte versie aflevert. De 3rd party games zijn tot nu dramatisch op de Wii U. Het apparaat zal het toch echt van de Nintendo games moeten hebben. En die moeten toch echt heel erg snel gaan komen met een flinke prijsverlaging voor de console. Anders is de consument de Wii U straks compleet vergeten. En dat zou jammer zijn.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Console krijgt een prijs verlaging. 299,- alleen niemand weet wanneer

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zal wel richting black friday en de ps4 release zijn toch?

even 100 euro verschil maken met de goedkoopste ps4 bundel lijkt me niet onverstandig

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik zie al een tijdje bij bepaalde webshops dat de Wii U premium nou 300 euro is? Zo heb ik mijn Wind Waker bundel voor 300 euro besteld waar alle premium shit bij zit dit is zelfs dus plus game.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dit is al een tijdje zo hoor. Overal kan je hem voor € 300,00 kopen. Ik heb er vorige maand ook € 300,00 voor betaald.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar is niet officieel doorgegeven nog door Nintendo

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ach zo... Nah, het boeit me niet of Nintendo het officeel doorgeeft. Als de shops die prijs rekenen is het goed. Ik wilde eerst wachten op de Zelda versie van de Wii U maar het verschil was miniem, alleen een andere controller. Ik wilde ook geen downloadversie van Zelda.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zie em bij GM ook voor meer dan 300,- . Misschien zijn de nieuwe pakketten 300. Zelda bundel staat wel voor 300

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dan zal dat de datum wel zijn dan wanneer Zelda uitkomt. :+ Het is een mooie deal, nu helemaal sinds er veel meer toffe titels uit zijn, en binnenkort uitkomen.

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom is dat een slechte versie? Ik hoor en lees juist alleen maar dat de Wii U versie de vorkeur heeft ivm oa inventory op de gamepad en dat de game verder niets onder doet!?

20. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hebben jullie ook problemen met Netflix op de WIi U? De ene keer dat ik het start hang m'n Wii U. De andere keer werkt het zonder problemen..

EDIT:

Morgen een nieuwe Nintendo Direct om 16:00 uur. :)

Laatst bewerkt: 30 sep 2013

Deel Deze Pagina