Geen idee. Maar werd het een hele tijd terug niet groots aangekondigd als een grote update? Dan valt dit wat tegen. Maar ach, je kunt screenshots uploaden. Ik ben weer tevreden. Als de update eindelijk eens wilt downloaden tenminste.
Pffff dan maar een queto: "Voor diegene die TheLastofUs Ellie editie nog willen, (uhuuuu Dulle?). Hij is nu €58 bij Nedgame, die game is echt super!!! Dus haal hem!!!"
Ah, die wilde ik inderdaad nog. Eens kijken of ik het doe, want zelfs die Play-Asia aanbieding heb ik aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik twijfel te veel Wat testjes Iemand verzoekjes? Ik weet niet waarom, maar goed. Misschien wilt iemand iets zien. Van deze 2 games. Wat met 1 speler is te doen.
Hehehe eindelijk, dulle heeft het gelezen xD het heeft wat gekost maar hij weet ervan Nee maar wat houd jet egen tot aanschaf? De game zelf is echt super, goed verhaal en vooral logisch, ziet er super uit, gameplay is soepel. Het is zelfs mijn favourite game ooit! Ik speel op moeilijk, en heb ook echt moeite met de game. Sommige stukken zijn zo lastig dat ik soms wel uren bezig ben om er doorheen te komen. Ik ben ook gewoon blij soms dat er een cutscene komt, effe wat rust. Heb zelf ook de Ellie editie, artbook en poster was voor mij de voornaamste reden, en vooral voor dat geld. Ikzou zelfs €100 voor deze game willen betalen. Edit: dulle ga je zelda ww nog halen? Ik hoor namelijkal van mensen dat ze inmiddels de le van zeldaww hebben mogen ophalen bij nedgame.
Geld houdt me altijd tegen. Van 1 euro tot veel hogere bedragen. En het feit dat ik al zo veel games heb houdt me tegen. Ik ga Zelda niet halen. Ik hoop dat ie hier gewoon bezorgd wordt, daar heb ik immers verzendkosten voor betaald. edit: Eindbaas-achtig ding gehaald Hoera voor mij
Huh je heb tlou ál besteld? Iemand nintendo direct gekeken? Vond het niet speciaal, vooral 3ds gericht. Spoiler Jammer dat Donkey Kong country returns freeze is uitgesteld naar 2014!!!
Normale. LE zou wel grappig zijn geweest, maar ach. Had geen zin om daar extra geld aan uit te geven.
Nee hoor wel meer. Super Mario 3D World Wii party U Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games En verder nog een hoop third party zoals AC Black Flag, Watch Dogs, Sonic Lost world, Batman Origins en nog wat kleinere titels. Opzich geen verkeerde line-up.. maar of het genoeg is tegen het next-gen geweld? Denk het niet.
Dat dacht ik dus ook....wordt van een wait-and-see naar een als-ik-geld-over-heb (hey, Next gen gaat al genoeg geld kosten).
Het heeft even geduurd, maar de Wii U lijkt dan toch eindelijk gebruikt te gaan worden. Waar heb ik mijn stofdoek gelaten. Veel zullen het wel niet met me eens zijn, maar ik vind dat deze game (of iig trailer) meer pure fun uitstraalt dan de Galaxy games. En het is best weird, ik heb de laatste jaren geen enkele Mario game uitgespeeld maar toch wil ik deze. NSMBWii, NSMBU en Galaxy 2 allemaal gespeeld maar nooit helemaal tot het einde gekomen. 3Dland heeft mijn zusje volgens mij wel uitgespeeld, maar ben ik zelfs nog niet aan begonnen (zal nu ook wel niet meer gebeuren)
Komt zo te zien op dezelfde dag uit als Tearaway. En de PS4. Arme Tearaway. Ik weet dat er niet een groot overlappend publiek is tussen de 2 consoles, maar damn... De game kan de beste ooit zijn en nog zal het volledig genegeerd worden. rip tearaway.