Er zit geen optical op de Wii U. Enige manier om dan toch 5.1 te krijgen is als je het via je TV zelf doet...
Thanks! Alleen heb ik op mijn decoder (klipsch) geen hdmi. Alleen rood/wit tulp en Optical/Sp Dif. Ik denk dat het voor mij dus niet gaat lukken. Optical geluid via de set is schitterend en ik ga niet voor een WiiU een andere recieven/set aanschaffen...Dus dan word het stereo geluid voor mij als ik hem koop...
Voor mij valt dat wel mee, aangezien ik de game niet heb gespeeld op de 3DS. Maar ik heb zoiets dat het nu nog niet zo erg is, pas als er 4 delen zijn die hetzelfde doen wordt het een erger punt. New Super Mario bros is altijd al zo geweest en vind het ook niet erg, het werkt verdommes goed en het concept blijft leuk om te spelen. Zolang ze maar niet meer delen op 1 generatie console/handheld gaan plompen. 1 a 2 games van de reeks is goed op 1 generatie. WiiU heeft geen Optical output: Maar ik weet niet of het evt opgelost kan worden via hdmi ofzo iets? EDIT: andere waren me alweer voor -_-
Daar ben ik het niet mee eens. Het is geen probleem om op elk platform een 2D Mario uit te brengen, maar maak dan wel iets origineels. Gebruik niet telkens dezelfde stijl en assets om de nieuwe game te maken, uitgebreid met wat nieuwe dingen. Dit deed Nintendo vroeger toch ook niet? SMB1-3 (Ok, 2 is niet echt een SMB game, maar toch) en World zijn allemaal 2D platformers, maar verschillen allemaal. Bij de NSMB serie voelt iedere game slechts als een soort DLC voor de vorige.
Die uitspraak was ook meer gebaseerd op de latere games Ik heb die tijd amper mee gemaakt namelijk. Maar als we het hebben over iets nieuws, waar zou je dan aan denken binnen die game? Een andere stijl is moeilijk aangezien Mario altijd gepaard is gegaan met de kleurrijke werelden. Op de een of andere manier kom je toch altijd weer terug op de basis die gewoon wordt gebruikt. Het zullen kleine dingetjes zijn als een nieuwe personage, gebruik van touchpad etc.
Haal hem wel een keer, maar op dit moment nog geen tijd en geld voor helaas. Maar spelen ga ik hem zeker
Wat duren de updates bij de Wii U toch ontzettend lang Gisteren eerst een ultra lange firmware update en toen ik nieuwsgiering op Wii Street U drukte moest er weer iets gedownload worden.
Ja, verder is de Wii U wel retesnel. Update is dramatisch, maar ja, Japanners en internet is geen goede combi. Ik moet overigens zeggen dat ik best onder de indruk ben van de Wii U, mooie graphics kan dat ding genereren en hij is (afgezien van de updates) lekker snel. Ik kan ook echt niet wachten op de nieuwe Super Mario 3D World, dikke game. Ik vond 3D Land ook heel erg tof op de 3DS. Ik hoop alleen op iets meer uitdaging dan bij 3D Land en wat grotere levels. 3D Land werd pas bij de special worlds wat lastiger met een paar uitschieters. 3D Land was vorige jaar mijn favo game, dit jaar is dat top op heden Luigi's Mansion 2. The Wind Waker is erg vet, ik kan me alleen helaas net iets teveel herinneren van 10 jaar terug.
En de grootte van updates is echt kut. Nintendoland up[date is 700mb(!!!!) ofzo. Ook new Super Luigi U is enorm groot voor dlc/update vind ik.
Vind wel jammer dat je sommige dingen niet kan verwijderen, ze zijn niet eens geinstalleerd maar toch heb je veel icoontjes die je niet gebuikt. Dit is ook wel bij de andere consoles maar op de wiiu moet alles nog geinstalleerd worden wil je het gebruiken
De iconen: Dagboek - ouderlijk toezicht - gezondheids en veiligheidsinformatie. Dat maakt het allemaal zo onoverzichtelijk. ---- Wat is jullie gamertag op wiiu? Heb nog maar 1 vriend
Owh die, ja die iconen kun je altijd nog verplaatsen naar een later tabje met iconen. Mijn username is PlasmanNL