1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
  2. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil er dus één met alleen chat. Geluid wil ik over de speakers houden.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik zal de topic wel even editten. Helemaal over het hoofd gezien. :+

Edit: Done, niet echt over het hoofd gezien blijkbaar. Maar de topic was gewoon "weg" omdat er al tijden niet meer was gereageerd.

Laatst bewerkt: 9 okt 2013
  4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan weet ik het niet....misschien op Amazon?:confused:

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben nu voor de eerste keer bezig met Wind Waker, dus ik post hier even een klein vraagje ipv het Zelda topic waar iedereen waarschijnlijk zonder spoilers praat (wat voor spoilers zijn er in deze game? Waarschijnlijk geen enkele. stfu. :+)

Kan ik midden in een dungeon saven en dan verder gaan waar ik was? Het viel me op dat ik bv wel midden op een eiland kon saven, maar ik daar later niet precies teruggeplaatst werd. Ga ik bij een dungeon dan dus ook helemaal in het begin teruggeplaatst worden?

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Helaas kan dat niet, je begint aan het begin van de dungeon, met alles tot dan toe unlocked natuurlijk. Het makkelijkst is gebruik maken van de warp jars aan het begin van de dungeon (mocht je die al tegengekomen zijn).

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Goed dat ik het even gevraagd had. :9 Ben iig gelukkig net zo een ding tegengekomen.

Ideaal moment om te stoppen dus.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, wilde ook de game opstarten....maar eerst een update voor de WiiU...en snel gaat het niet.:mad:

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Die laatste is wel coolio... Maar ik zou toch voor The Windwaker versie gaan als ik er nu een ging kopen.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaan jullie Sonic direct kopen? Is ook al snel

edit: sneller dan ik dacht, volgende week al :-/

Laatst bewerkt: 10 okt 2013
  12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Leuke bundels, jammer genoeg bieden ze geen bundels meer aan met de pro controller?

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik wacht op de Mario Kart bundel. Of die nieuwe Mario moet opeens overal enorme praise krijgen en toch niet een simpele voortzetting van 3D Land zijn. Dan wil ik daar wel een bundel voor.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah, ik ben enorm fan van Super Mario 3D land op de 3DS, samen met Luigi's Mansion 2 mijn favo handheld game op de 3DS. Ik verwacht dat ik 3D World op de Wii U ook geweldig ga vinden. Mario Kart, dat is pas more of the same. Ik heb op elke Nintendoconsole nu wel een Mario Kart gehad. Deze koop ik ook wel (zoveel komt er niet op de Wii U :+) maar ik wacht meer op 3D World en DKC Tropical Freeze.

Overigens verwacht ik niet dat 3D World in de basis heel anders zal zijn, afgezien van de multiplayer, wat grotere levels en meer variatie. Dat is precies wat ik wil, dus ik ben er wel blij mee. Ik vind het ook wel wat gemakkelijk om het een simpele overzetting te noemen, dat kun je van iedere gameserie wel roepen die meer dan 1 game heeft uitgebracht. Ik hoop alleen dat ze de moeilijkheidsgraad wat omhoog hebben gegooid, 3D land was wat makkelijk en begon pas bij de Specials een beetje lastig te worden. Soms dan :+

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zoals ik al eerder heb gezegd in discussies is er wel degelijk een verschil. Ik noem al vaker het verschil tussen de Super Mario serie in NES/SNES tijdperk en de New Super Mario Bros serie. Bij de eerste is iedere game echt uniek, terwijl dit bij NSMB niet het geval is. Daar is het een "simpele voortzetting" van het principe van het eerste deel, met dezelfde assets (dus constant dezelfde stijl en modellen gebruiken) met af en toe wat nieuws toegevoegd. Ik ben bang dat de 3D *vul in* serie ook deze kant op gaat.

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    True, daar heb je ook wel gelijk in. Mario Galaxy heeft hetzelfde gedaan overigens. Ik vind de 3DS versie echt heel tof, dus ik juich dit wel toe. Overigens weet ik niet hoeveel je ervan hebt gezien (3D World) maar ik zie toch best veel verschillende aspecten. De basis mag dan hetzelfde zijn, de verschillen zijn (zoals je in nieuwere fimpjes kunt zien) toch best aardig.

Ik denk overigens ook dat het de bedoeling van Nintendo is om van 3D Land en World een serie te maken zoals NSMB dat is geworden. Dat is best jammer inderdaad, maar een trend die al jaren bewijst dat het geld opbrengt.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht niet nog een keer hier te moeten komen voor een Zelda vraag. Maar ik zit vast en heb geen idee hoe ik verder moet. :+
    Ik heb de boss op Dragon Roost Island verslagen.
    Ik loop naar mijn bootje.
    Hij zegt dat ik eerst de windrichting moet veranderen, richting het zuiden.
    Ik:

Wind: niks

Ik heb het hele eiland over gerend om te zien of ik eerst nog iets anders moest doen, maar... ik heb geen idee en ik wil inmiddels gewoon verder. :p

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ben je al bij het eilandje geweest met die steen bij Dragon Roast Island? Waar de juiste 'noten' op staan? Zo te zien aan je foto is het de juiste manier, dus het is wat vreemd dat hij dat niet doet? Je moet anders even naar die steen toe gaan en het daar even doen. Misschien dat dat werkt.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Had ik ook al een paar keer gedaan. Maar ik kan het straks anders nog eens proberen, misschien dat het de Wii U goed heeft gedaan dat ie een paar uur rust heeft gehad. :p

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Vreemd hoor. Ik ga ff googlen voor je :+ Ik had geen probleem, hij deed het gelijk en op ieder moment dat ik het wil. Ik was vergeten hoe vet deze game was, nu helemaal met die HD graphics \o/

Had je ook niet de eerste keer dat je bij die steen kwam en het voor het eerst moest proberen dat de wind veranderde? Eerst die steen lezen, dan de song uitvoeren en dan komt er een soort kikker op een wolk. Daarna kun je het gebruiken geloof ik.

Laatst bewerkt: 11 okt 2013

Deel Deze Pagina