Bij mij was dat het eerste wat ik deed op dat eiland en kon ik de wind al veranderen voordat ik de dungeon gespeeld had.
Wii U de prullenbak in? Heb ik eindelijk een game om er op te spelen... Ja, die kikker op de wolk heb ik gehad. Al voordat ik überhaupt aan de dungeon begon. Ik neem aan dat de wind toen ook gewoon veranderde, anders was hij niet komen opdagen.
Vanavond ga ik (serieus) beginnen aan deze game; van de week effe snel een keertje opgestart, maar nu ik klaar ben met Persona, kan ik al mijn gametijd in deze game stoppen. Guide is gister ook binnen gekomen (mooi ding; met stoffen landkaart!). Guide bij dit soort games vind ik altijd wel handig; hoef ik ook niet constant de laptop op standby te laten staan, voor het geval ik ergens niet uitkom. (gebruik het meestal voor de puzzels; heb een gruwelijke hekel aan puzzelen) Heb er zin in!
Het mooiste van die hele game is het puzzelen, je gaat dat toch niet gelijk al overnemen vanuit zo'n guide. Ik zal zo'n ding alleen maar gebruiken om heart pieces te vinden enzo. @Dulle, had je niet gewoon de wind al in de goede richting staan waardoor je niks ziet veranderen??
Als de wind goed stond kon ik neem ik aan gewoon vertrekken met het bootje? Maar hij blijft vragen voor een verandering van windrichting. Blijft ook vragen of ik ooit van die wind god heb gehoord (die kikker op de wolk denk ik). Alsof de game gewoon niet heeft opgemerkt dat ik daar al ben geweest...
Je weet dat het niet telt als je in de GameCube versie daar al bent geweest he? Krijg je echt niet zo'n kompas in beeld waarmee je de windrichting handmatig kunt veranderen?
Misschien gewoon niet opgeslagen? En die bal van dat ventje? Heb je die brief aan het ventje gegeven? Zonder die bal mag je niet weg. Post anders een filmpje.
Nee, geen kompas. Ik ben gisteren ook zo vaak terug geweest naar die shrine. In alle mogelijke posities dat deuntje opnieuw zitten spelen, maar niks... Yup. Ik had ook al geprobeerd nog een keer naar hem toe te gaan, maar hij is bezig met zijn vleugels te laten groeien oid.
Ben je ook bij de koning geweest? Als het goed is komt er ook een vis, heb je al lokaas? En heb je de brievenbus al gecheckt?
Het is...gelukt. Wacht, vis? Heb ik niet gezien, ik heb wel lokaas. Ook al rondgevlogen als een zeemeeuw en laten crashen in wat bommen. In de brievenbus zit niks. Maar goed, ik was dus dat filmpje voor je aan het maken en opeens werkte het wel. Opeens kwam die kikker weer opnieuw, vertelde dat verhaaltje weer en ik moest opnieuw dat Requiem 'leren'. Daarna naar het bootje gegaan en deze keer kreeg ik wel een kompas nadat ik dat deuntje speelde... Gisteren voor niks 2 uur als een malloot zitten rondhuppelen. Hier is alsnog het filmpje, anders was mijn moeite voor niks. Ik heb YT even het geluid laten vervangen, dat geklik van de sticks klinkt zo irritant. Dus nee Modder, ze hebben niet de soundtrack aangepast. En natuurlijk alsnog bedankt voor de hulp en suggesties mannen! Ik kan eindelijk verder, hoera!
Ik was gisteren niet tussentijds gestopt, maar in 1 ruk doorgegaan. En toch werkte het niet. En ik save om de 5 stappen. Ik gooi het eerder op een bug, maar goed.