Het ziet er scherp uit, maar die spellen kennen weinig detail. Een Zelda met The Last of Us graphics. Dat kost tijd, moeite en geld en Nintendo wil zo snel en goedkoop mogelijk games produceren. HD development is niks voor ze, daarom gaat alles zo traag. En krijg je games die niet eens in de schaduw van Mario Galaxy mogen staan.
Ja maar veel detail past absoluut niet binnen de grafische stijlen van die games. Ik denk ook niet dat Nintendo een Zelda met The Last of Us graphics voor ogen heeft. Past niet bij de serie.
Super Mario 3D World lijkt mij in elk geval echt heel vet. De Galaxy serie is de enige Mario game die ik niet tof vond. Ik vond er echt niets aan, ik heb ze allebei gespeeld, maar het was het niet. Dan vind ik 3D World meer mijn ding. Sunshine en Super Mario 64 vond ik wel helemaal te gek. Die Galaxy shizzle was het voor mij niet. Ik ben het wel met je eens dat de Nintendo games tot op heden op de Wii U weinig detail kennen. Het geluk voor Nintendo is dat we nog nooit Zelda's, Mario's en Donkey Kongs in Full HD hebben gespeeld. Overigens denk ik ook wel dat het moeilijk is om heel veel details te proppen in een Mario game als Super Mario Wii U. Als ik puur kijk naar bijvoorbeeld The Wind Waker, ik vind dat echt een prachtig mooie game, echt heel sfeervol en tof. Dan mag er wat minder detail inzitten dan in een The Last of Us (onvergelijkbaar naar mijn mening overigens) maar toch weet Nintendo de sfeer perfect neer te zetten. Overigens vind ik Super Mario 3D World en Mario Kart 8 ook erg mooi, de games ogen behoorlijk goed. Een Luigi's Mansion 2 op de 3DS is bijvoorbeeld ook volgepropt met prachtige details en dito sfeer. Nintendo kan juist heel goed sfeer en details plaatsen.
Ja ik zie ook niet echt hoe deze stijl ( met z'n grafische limieten ) iets met deze stijl te maken heeft:
zo een vreemde vergelijking is dat toch niet als je een punt wilt maken over grafische kracht? Heeft niks met stijl te maken, maar met pure power. Tenminste, dan neem ik aan dat de bedoeling was van de 'vergelijking'
Ik denk dat hij gewoon bedoelde dat die Zelda een redelijk realistische stijl heeft ten opzichte van The Wind Waker en Skyward Sword.
Wii u pro controller (zwart) €21 bij mediamarkt online Edit: al uitverkocht http://http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/NINTENDO-Wii-U-Pro-Controller-Zwart,10259,400186,464381.html?langId=-11&s2m_exaffid=623082&channel_code=74&s2m_exclickid=1832873972547937280&referer=zanox&s2m_channel=74&product_code=57611897 En rara, wie is weer is te laat met bestellen vanwege het twijfelen
Ik weet niet of de prijs ook in de winkels geld. Vaak staat de webshop los van de winkel, en daarnaast zit de MM niet heel dichtbij. Zelda Wind Waker HD voor €44 bij Nedgame