Meen je dat? Want ik zit er serieuz over te twijfelen om hem te bestellen, maar als die 2de-hands is dan koop ik hem later wel een keertje nieuw. Maar imo heb je gewoon recht op een nieuw/sealed exemplaar.
Hij heeft het over games die je opgestuurd krijgt. Ik wil hem gaan bestellen (denk toch maar), maar het 2dehands gevalletje zit me dwars.
Tja, is natuurlijk aan jou, maar ik koop er nooit meer wat (zeker niet na een zeer onbeschoft bericht van hun kant).
Oh, op die scooter, ik had op de een of andere manier een Wii U in mijn hoofd, dacht dat het daar over ging. Excuus
Hoe is het uiteindelijk verlopen? heb je de game gehouden of kreeg je als nog een nieuwe? Uiteindelijk kan het ook gewoon in één keer goed gaan lijkt me.
Call of Duty Ghosts voor de Wii U binnen. Prima game en ook online werkt prima. Soms wel wat framedrops. Grafisch valt deze best wel tegen, maar dat is ook het geval op de PS360 begreep ik.
Aight, thnx voor het delen. Ik haal hem dan maar niet. Wil wel wat eyecandy maar ik heb CoD sinds MW nooit mooi gevonden.
Ja ik had verwacht dat we de MW3 engine opgepoetst zouden krijgen, maar het is minder mooi dan Black ops 2 en zelfs MW3.
Minder mooi dan MW3? Is dat dan Ghosts op de Wii u in vergelijk met MW 3 op Ps3/Xbox 360? Ik heb Mw3 op Xbox 360 en die is toch wel iets minder dan Ghosts. Overigens niet zo heel veel.
Ik ga ervanuit dat de winkel dezelfde prijs hanteert. Gewoon kopen. 3DS en controller heb je door je twijfel ook gemist.
Dat is inderdaad die vergelijking. Texturen, achtergronden, kleurenpalet en over het algemeen gewoon een stuk korreliger bij Ghosts dan bij MW3.
[yt]wKwpnmKwqkM[/yt] Ziet er zo heerlijk uit zeg, stiekem toch wel erg tof. Maar eens verder met 3DS-versie.
Die game ziet er echt prachtig uit, er zijn ook nieuwe beelden op GT-TV: http://www.gametrailers.com/full-episodes/m9z7zo/gt-tv-xbox-one---nintendo-fall-preview