Nu trouwens in de eShop tijdelijk Toki Tori voor 1,99 (normaal 3,99), leuke puzzelgame. Als je deel 1 koopt kan je deel 2 kopen voor 5,99 t/m 14-11 (normaal 14,99). Ook Trine 2 is afgeprijsd, van 16,99 naar 6,79. Ook een zeer mooie game. Is er een eShop topic?
Bart Smit verkoop Wii-U's voor € 250,- wat € 150,- goedkoper is dan de PS4 en € 250,- goedkoper is dan de Xbox One. (je moet het product wel in het mandje gooien voor de korting)
Hm, ik heb nog iets meer dan 10 euro op mijn account. Zou een leuke deal zijn om dan beide Toki Tori games voor dat bedrag te kunnen krijgen. Je raadt het dus aan? (geen eshop topic volgens mij)
Ja ik heb zojuist deel 1 gedownload en die vind ik wel leuk. Deel 2 ga ik ook halen. Trine 2 twijfel ik nog aan, wel erg mooi zag ie eruit. Kan jij een eShop topic maken? Jij hebt daar ervaring mee.
Had was een tijdje geleden bij de MM leuk. Staat een famille op de game-afdeling en de kinderen wilden graag een PS3 hebben. De kinderen liepen hyper door het gangpad met de PS3 games. Even later stonden ze bij de kassa en de kinderen waren niet blij want pa had een Wii gekocht
Hmm, Toki Tori is een leuke deal; had best interesse in deel 2 maar vond 14 euro echt te duur.... Heb er nog 2 euro op staan volgens mij...
Genius Wehkamp heeft ook nog een redelijke aanbieding: http://www.wehkamp.nl/games-films-s...ii-u-zombi-u-premium-pack/C25_5EE_E22_703045/ Daar zit dan wel weer een pro-controller bij
Wii-U Pro Controller (Zwart) €22 bij MediaMarkt Online, nu weer op voorraad. EDIT: Inmiddels alweer uitverkocht
Toki Tori + Toki Tori 2 of Toki Tori + Might Switch Force 2? (of alleen Mighty Switch Force Hyper dinges, maar die is een tientje, dus valt niet met iets te combineren) @Mastat, wat wil jij dan in een eShop topic zien? Dit topic loopt al niet storm, dus ik ben bang dat een apart eshop topic aanmaken verspilde moeite is. editL Voor de Mighty + Toki combo gegaan.
Ah oke haha, ik zal hem ook bestellen zonder twijfel de volgende keer Laat het wel weer weten zodra ik merk als die er weer in staat, maar ik betwijfel of die nog wel komt Toki Tori 2 zou ik trouwens wel willen spelen, was iets van 6 euro nu ofzo? Maar heb geen zin om weer geld via pasje erop te gaan zetten
Eerlijk gezegd de titel waar ik het meeste op zit te wachten. Daar zou ik ook wel 4 pro controllers voor willen hebben