Dit ding is gewoon een kartonne sleeve wat je zelf om je hoesje moet zetten.. na 2x het doosje eruit halen is het zeker gescheurd
Waar baseer je dat op? Heb verschillende games met een dergelijke hoesje er geen daarvan zijn ook maar een beetje kapot.
Moet ik serieus wachten totdat de games uit komen in de WiiU eShop en er dan nog eens €1 / €1,50 voor betalen? En hoe zit het met games zoals My Life as a King?
Je moet inderdaad je account overzetten. Dan kan je via de wii functie op de WiiU de games spelen met de Wiimote. Wil je ze via WiiU op de gamepad spelen moet je inderdaad betalen.
Voor de fans: Bij de McDOnalds in Nederland krijg je Mario figuurtjes vanaf 14 november tot aan halverwege december.
Ik gewoon openlijk hoor. I don't care anymore. Ik laat mijn emoties gewoon zien tegenwoordig. Ik vind het fucking tof en ik ga zeker die figuurtjes sparen. Nu wil ik die fucking game zelf ook gewoon te graag spelen.
Haha, ik ook. Het is alleen jammer dat het nooit duidelijk is wanneer en hoe lang ze een figuur erbij hebben. Straks is bijvoorbeeld Donkey Kong nu al geweest?
http://www.saturn.nl/mcs/product/Wii-U-Rabbids-Pretpark,95952,488165,527748.html?langId=-11 Rabbids Pretpark voor 10,- incl. Leuke game voor deze prijs. Zelf ook nog Skylanders Swap Force gekocht voor 38 euro.