Rayman Legends pricedrop voor alle platformen. Nu €29,99. Als je een beetje zoekt kun je 'm nog goedkoper krjigen.
http://www.ign.com/videos/2013/11/19/super-mario-3d-world-videorecensione Eerste review volgens mij. Een 9,5 voor Super Mario 3D World
Reviews en cijfers: Gamespot - 9/10 IGN 9.6/10 Edge - 9/10 Gametrailers - 9.5/10 Eurogamer - 10/10 Destructoid - 10/10 CVG - 10/10
Super Mario 3D World ziet er wel echt prachtig uit~! Ik moet binnenkort maar eens op zoek naar een Wii-U, mits die voor een aangename prijs verkocht wordt. (rond de € 200,- )
Wauw, wat krijgt Super Mario 3D World geweldige reviews. Sommigen beweren zelfs dat het leuker/beter is dan de Galaxy games. Ik kan echt niet wachten om hiermee aan de slag te gaan. Na het zien van die eerste trailer op de E3 (toen was ik ongeveer boos op Nintendo omdat het mij zo simpel en saai leek) is mijn mening toch wel 180 graden gedraaid. Wat een diversiteit en toffe gameplay lijkt deze game toch te hebben. WiiU beste next-gen console van dit najaar, no doubt.
Ik kan met de beste wil van de wereld de Wii U niet zien als een next-gen console. Ik heb hem zelf ook staan en ik kan echt niet wachten op 3D World, maar ik vind het gewoon geen next-gen console.
Ach, natuurlijk is het niet te vergelijken en het was ook meer een geintje maar dat neemt niet weg dat van de 3 'nieuwe' consoles de WiiU dit najaar de leukste games heeft (wat ook eindelijk wel eens mocht).