Precies mijn mening. MGS: Ground Zeroes zal de eerste game zijn waarvoor ik zal overwegen een PS4/XBOne aan te schaffen.
Als genoeg mensen het op de release kopen moeten een paar races met een paar XBW-ers wel lukken denk ik. MK7 was denk ik al te lang uit toen dat topic opgezet werd...
Voor €300 heb hier je alleen dat pakket. Als ze hem hier voor €350 doen heb je voor €50 een mote, Mario en pet erbij.
280 + 50 voor Super Mario 3D Land = 330. Dus je betaalt 20 euro voor die crap. 300 voor de hele bundel minus de extra crap zou een topdeal zijn waarvoor ik een Wii U zou kopen, maar daar heeft Nintendo niet de ballen voor.
Mario kart wordt sws de bomb Tijdje geleden dat ik mario kart heb gespeeld, dus (mocht die niet op een kut release date komen ) dan koop ik hem wss op dayone \o/
Diverse playstation en vita reclames gezien op diverse zenders, maar alleen op discovery af en toe een 3DS reclame. Niks over Wii U... ik snap Nintendo echt niet.
Hmmmm.. vreemd dan. Ook Super Mario 3d world reclames? Ik heb een maand geleden 1 a 2 x die reclames met Agassi gezien
Ik zie wel regelmatig 3DS reclames, veel animal crossing en pokemon e.d maar idd opvallend weinig WiiU reclames je zou nu toch wel verwachten dat ze wat reclame gaan maken voor een leuke Mario bundel o.i.d het is nog maar een maandje tot de kerst