Wat Japanese info; Premium Set: Black Wii U Hardware, AC Adapter, Wii U GamePad, Game Pad AC Adapter, and HDMI Cable, Stand for System, Stand for GamePad, 32 GB internal storage Premium Set: 31,500 yen *Also includes Nintendo Network Premium loyalty program, where you get 10% back as points on your digital purchases. Basic Set: White Wii U Hardware, AC Adapter, Wii U GamePad, Game Pad AC Adapter, and HDMI Cable, 8GB internal storage Basic Set: 26,250 yen Launch Date: December 8th 2012. Wii U GamePad: 13,440 yen. Wii U Pro Controller (white, black): 5040 yen. Wii U GamePad Charging Stand: 1,870 yen
Meest opvallende wat mij betreft Basic Set: 26,250 yen Wii U GamePad: 13,440 yen. Gamepad dus de helft van de prijs van de hele basic set
Ik heb de Yen naar Euro koers niet zo in mn hoofd maar t zal ergens tussen de 3 en 400 zijn? Is prijzig voor een Nintendo machine idd En dan mogen wij er vast nog wel op rekeken dat er in europa nog zo'n 50 euro bij de prijs op komt
Die basic versie komt op 260 euro, wat dus waarschijnlijk 250 in Europa zal worden. Dat vind ik duur voor een half-nextgen console met 'maar' 4GB ruimte.
Hmm mja ik vind het nog wel okay als je nagaat dat die controller los dan zon 130 euro is. Die maakt het duur natuurlijk
Tsja, er komt sowieso een Zelda en een Mario en nog een hele reeks 1.2 versies van oude games. (Batman, Ninja Gaiden, Mass Effect Maar Bayonetta 2 laat waarschijnlijk nog wel even op zich wachten.
Ik houd de games even in de gaten, tot nu toe spreken die me niet aan. Mochten er vette exclusives komen, schaf ik er 1 aan!
Nooit een nintendie fan geweest, maar deze komt echt als mosterd na de maaltijd wat mij betreft; De volgende generatie van MS en Sony is veel interessanter imho. En ik verwacht op de Wii U veel herkauwde games van de huidige generatie ... Next!
FUCK. BAYO2? PREORDEREN DIE HANDEL! Damn... Samen met Rayman Legends dé systemsellers voor mij. Ik ga alvast pre-orderen bij Bol ofzo. edit: Leuk hoe die trailer zo lijkt op de teaser van de Bayo 1. edit2: Hey, bij Bol staan nu dus de goede prijzen. Vanmorgen keek ik toevallig nog en toen stond er nog de 'fictieve' prijs van 499.99. Nu 349.99 voor de zwarte en 299 voor de witte.