Ik kan wel zeggen dat ik al aardig wat jaartjes aan het gamen ben, ooit begonnen met een Atari 2600 en daarna vrijwel alle consoles van Sega, Nintendo, Sony en Microsoft gehad.
Op het moment heb ik nog een PS3 en een PC met een high end videokaart.
Ik wilde graag een PS4 kopen, maar die is op het moment nergens te verkrijgen.
Ik speel op het moment spellen op mijn pc die, als je alleen naar graphics kijkt, mooier zijn dan wat er nu ook op welke console ook uit is. En toch speel ik die spellen maar eventjes, ik ben er op 1 of andere manier snel op uit gekeken. Het enthousiasme wat ik ooit had voor games is steeds minder geworden en dan toch flinkt Nintendo iets wat alle andere (incl pc)de laatste tijd niet meer lukt. Mij weer enthousiast krijgen om een game te spelen, het liefst tot in de late uurtjes. Die game is super mario 3D world. Deze game bewijst het maar weer dat je nog zoveel grafisch geweld kunt hebben, uiteindelijk maakt de gameplay toch uit of een spel de moeite waard is of niet, althans voor mij.
De PS4 kan mij op het moment gestolen worden, ik ga zo de stad in om een WIIU te kopen! Dan later nog Pikmin, Zelda en Mariokart.
Laatst bewerkt: 23 dec 2013