Nee die is kut. Maar QFFT. Wii U + Mario 3D World bundel voor de prijs van 180 a 200eu en dat ding verkoopt als brood.
Nee. a) Ik heb Windwaker al uitgespeeld op de Cube. b) Ik hoef geen gamepad met lelijke art. @ Reckuuza, 180 a 200 is natuurlijk dromen. 250 voor die bundel zie ik nog wel als realistische prijs.
Ha, door punt b heb ik ook niet voor die bundel gekozen. Heb gekozen voor het Mario & Luigi Premium Pack en de game hier op de X-Bazar gezet. Vervolgens Super Mario 3D World er gewoon los bij gekocht.
Ik heb een Pro Controller gehaald...perfect voor Mario Kart straks en sowieso nu met Wind Waker HD. Gamepad is prima, maar de accuduur echt niet. En dan weer dat ding opladen terwijl ik game....nog meer bedrading die ik al genoeg heb met headphones etc. Hoe dan ook...ik las in de handleiding dat hij alleen maar kan opladen wanneer de Wii U aanstaat...dat is dan weer jammer. De Gamepad staat dan ook volledig aan, is die niet gewoon uit te schakelen zonder dat de Wii U uitgaat? Jammer dat hij niet net als de 360 (en volgens mij PS3 ook) controller gewoon kan laden terwijl de console uit is.
Wat Upin zegt; als het goed is heb je een aparte oplaadkabel voor de gamepad. Cradle heb ik ook, maar gebruik ik niet....gamepad gaat bij mij in de lade van de TV meubel zodra die vol is/niet gebruikt wordt.
Oooh ja klopt. Die kunnen natuurlijk allebei wel tegelijk opgeladen worden. Maar het blijft minder dat de Wii U persé aanmoet om de Pro Controller op te laden. Hoe lang doet hij erover om op te laden de eerste keer? Het duurt nou echt wel langer dan vier uur nu en het oranje lichtje blijft aan....die moet uit gaan.
Ik zit al dik tegen de 5 a 6 uur aan nu. Ik ga hem gewoon loshalen nu, dit gaat nergens over. Helemaal leegmaken en dan volledig opladen.
Wait what? Waar haal je dat vandaan? Dan mag iemand er ook wel eentje regelen voor mij. Krijg je er 150 voor.
Er is hier vast wel iemand die daar in de buurt woont. Wie wil er 50 euro verdienen? Ik denk dat ik nog wel even wacht met een Wii U aanschaffen.
Dang, dat is echt een belachelijke prijs. Doe mij ook maar 1 Die actie mogen ze hier landelijk wel houden. Dan gaat de Wii u vanzelf wel goed verkopen