Voor € 99,- wil ik wel een Nintendoland-pack Ma'ja leuke stunt en ook niet vreemd dat alles zomaar uitverkocht was, nu maar hopen dat meer winkels met zo'n stun op de proppen komen.
Als het nou die Mediamarkt waar UpInSmoke werkt is, kunnen we er vast wel een reserveren, toch? (Of de Saturn waar Fii werkt)
Zolang ik die Wii-U maar kan aanschaffen voor een zacht prijsje , de games zijn immers al duur genoeg.
Is het het waard om een Wii voor 50eu aan te schaffen en Super Mario Galaxy 1 en 2 te ondervinden? Hoe ziet die shit eruit op een HDTV?
Ik kan er niet tegen op een HDTV, zelfs een componentkabel weet het beeld niet te redden. Je moet een gigantische Mario fan zijn, of een klein HDTV'tje hebben Maar voor 5 tientjes zou ik de gok wel nemen, dat krijg je er nog zo weer voor terug.
Of je moet gewoon Modder-Eter heten! Nee, maar wij hebben ook een Wii staan (ten minste die staat bij m'n vriendin aangezien ik 'm nooit gebruikte) en het is prima te doen. Tuurlijk het is niet scherp en beeld/kleuren vloeien soms uit, maar fok dat... het is Mario! Van zowel Mario Kart of Super Mario Galaxy is het gewoon genieten!
Ja, weetje, fok dat, het is fucking Mario. En van Mario games word ik fucking vrolijk. Ik betrap mezelf erop dat ik die shit 24/7 met een glimlach aan het spelen ben. Het liefst wil ik natuurlijk Super Mario 3D land in Full HD van m'n beeld zien spatteren, maar dat gaat nu eenmaal niet, gezien ik geen 300euro heb. Nouja ik heb het wel, maar dat gaat me gewoon iets te ver om het daaraan uit te geven. En Super Mario Galaxy 1 en 2 schijnen wel insane klassiekers te zijn. EDIT: Oh en deze shit: http://www.bol.com/nl/p/super-mario-all-stars-25th-anniversary-edition/1004004010911628/ Moet. Ik. Hebben.
Super Mario Galaxy moet je gewoon gespeeld hebben! Verder speel ik zo nu en dan Mario Kart Wii en voor de afwisseling ga ik soms wat bowlen... blijft ook altijd leuk!
Bij Dixons in Helmond bij m'n broer staat een wii mini red voor 79 euro. Het aanschaffen wel waard,alleen de Wii-mote los kost al 49 euro.