Het was ook een fake plaatje. Echt geniaal, al die fake plaatjes in een keer op het internet. Deze ook na de Majora's Mask rumors: Die laatste is trouwens wel sexy.
Tof, maar het blijft er gewoon cheap uitziet Na alle recente nieuwtjes ontremd Nintendo zou je verwachten dat ze binnenkort met een nieuwe Nintendo Direct & price-drop komen aanzetten.
Nintendo gaat gewoon een paar jaar door met de Wii U, hopelijk nog genoeg toffe IP's uit hun eigen stal, hopelijk wat nieuwe namen ook. En tja...na die paar jaar, gewoon een console uitbrengen die de mensen willen zien. Please geen gimmicks Nintendo en doe gewoon een console die zich kan meten me de rest qua specs. Gaat interessant worden om te zien hoe het Ninty zal vergaan. Die geruchten over een nieuw systeem begon allemaal op....you guessed it NeoGAF. Een of andere dude deed interessant en zei dat hij die info gehoord had, maar kon de bron niet zeggen. Hoppa....gerucht!
Iwata moet echt oprotten, dus please fuck off: http://www.ign.com/boards/threads/i...ildren-sufficiently.453735743/#post-487881517
Niet best. Ze hebben dus nog niet door wat ze fout doen. Zo'n bedrijf gaat gewoon failliet. Ze hebben nog wat cash liggen, maar ze gaan failliet Erg jammer om te zien.
Als ze dat nu echt eens gaan inzien en er ook naar gaan handelen, dan zie ik het nog wel goed komen. Maar betreffende Nintendo's op het gebied van consoles zie ik het toch wel wat somber in. Ze zijn daar soms ook zo eigenwijs.
Ze moeten de directie gewoon dumpen en mensen van buiten Nintendo aanstellen, zoals ik al eerder zei. Een Gabe Newell met wat andere topmensen bijvoorbeeld.
Maarja dat is die Japanse cultuur gebaseerd op trots he. Eigenwijs zijn, liever vechtend ten onder gaan dan toegeven dat je fout zit.
Gabe Newell? Die juist niet! Wat een dropveter is dat. Ja Steam hebben ze prima in orde, maar hun gamedivisie hebben ze wel verprutst. Waar blijft HL3? Die gaat ook nooit meer komen helaas.
Nee joh. Maar ik verwacht het pas na de zomer. Mario Kart heeft nu pas een datum en in de zomer komen nooit grote games uit, dus ik verwacht hem op zijn minst pas in september. En ik verwacht ook niet dat ze hem zo dicht op Mario Kart uitbrengen.
en wat kost ie dan? en in feite geen 21% je, werkelijk 17, nog wat % Dus de Zelda bundel kost nu ongeveer € 235 eur? of was de prijs al opgeschroefd vlakvoor de btw vrij actie?