Zijn nu elektronische prijsbordjes, prijzen worden echt vaak veranderd. Laatst was ik met een klant aan het praten, verandert dat ding voor mn neus gewoon. XD
Nu nog een release datum Vanmiddag eens in de MM kijken om een WiiU nu is de vraag... de Lego pack of de Mario pack. (zoek eigenlijk de Monster hunter of ZombiU pack ivm pro controller)
Zag paar weken terug een Zombi U pakket nog bij de Toys XL naast de mediamarkt in Leeuwarden staan. Volgens mij verder niet echt meer te krijgen.
Nou'ja ligt hem ff aan de prijs natuurlijk, ik kan ook gewoon de Lego pack kopen en een pro-controller erbij... ZombiU ga ik toch niet spelen.
Geloof iets van 310-320 euro met die pro controller er dus in. Maar misschien ligt ie er al niet meer.
Ach, ik zie wel even zo'n moeilijk beslissing is het nu ook alweer niet, los kost een pro controller iets van € 40,- dus'ja.
Ik was op Skype met iemand in gesprek en hij verwacht dat aankomende titels als Mario Kart 8 en Zelda alleen maar speelbaar zullen zijn met de gamepad. Hij gaf deze quote van Iwata waar hij dat op baseerde: ''Our top priority task this year is to offer software titles that are made possible because of the GamePad.We have managed to offer several of such software titles for occasions when many people gather in one place to play, but we have not been able to offer a decisive software title that enriches the user’s gameplay experience when playing alone with the GamePad. This will be one of the top priorities of Mr. Miyamoto’s software development department this year.'' Ik vind alles best...maar die hele gamepad boeit mij niet heel. Ze moeten gewoon de aankomende games ook speelbaar maken voor de pro controller, anders is het echt fuck off Nintendo hoor, sorry.
Als dat echt zo is dan verkoop ik m'n Wii U snel door. Heb echt geen zin om Mario Kart 8 met dat logge ding te spelen Zat er toch stiekem alweer aan te denken de Wii U te verkopen Iets zorgt ervoor dat ik toch veel liever de PlayStation 4 aanzet om LEGO Super Marvel Heroes of FIFA 14 te spelen dan Super Mario 3D World. Ik had na het lezen van al die positieve recensies iets super episch verwacht, maar het valt me eigenlijk best tegen. Wii U 32GB met Super Mario 3D World en een Pro Controller, wie bied?
Gisteren van m'n verkoopcentjes een WiiU aangeschaft met Sonic & Mario 3D world. (Luigi pack) Ik ga hem pas over een paar weekjes aansluiten, maar ik heb wel vertrouwen in Nintendo, het bedrijf is wel verrekte eigenwijs maar er komen nog zoveel toffe games. Bayonetta 2 is voor mij eigenlijk al genoeg reden om een WiiU te halen. Mario 3D world is 1 van de weinige games waar ik heel erg blij en vrolijk van word.
200 euro. Overigens verschijnt Super Smash Bros pas eind van het jaar, zoals ik al voorspelde: Bron: Miyamoto.
Moet ook zeggen dat ik er serieus aan zit te denken om de Wii U te verkopen...ik vind de games tegen vallen, en mijn dochtertje speelt er veel minder mee dan ik gedacht had...ze doet liever Lego Marvel op de PS4. Misschien als ik eens een keer een Nintendo console oversla dat ik het dan weer een keer kan waarderen. Heb bij elke Nintendo game het gevoel van been there, done that.
Inderdaad man. Ik vind het gewoon echt een gimmick ook. Maar ze gaan er dus nog veel meer mee doen, best...maar geef Pro Controller support. Ik hoor van vrienden dat Rayman Legends helemaal de shit is met de Gamepad, maar ik heb de demo gespeeld en het is wel leuk allemaal hoor, maar geef mij maar gewoon mijn controllertje.
Bij de Wind Waker schijnt de gamepad ook prima te functioneren. Het probleem is dat er een hele fijne lijn zit tussen gimmicky en heel erg handig. Voor rpg's en games met inventory is het gewoon ideaal. Al zou je het juist ook goed kunnen vinden dat ze toch met hun ''gimmick'' verder gaan, uiteindelijk heeft MS & Sony ook een vorm van tablet integratie.