Geld eigenlijk voor alle Mario games die multiplayer based zijn. SSB, Mario Party etc. zijn gewoon spellen waarbij je je vrienden wilt fucken.
Nintendo weet dat. Daarom dus ook geen online multipayer in Super Mario 3d World. Kart heeft wel veel potentie om online heel erg tof te worden. Evenals de nieuwe Smash.
Al zou het wel mooi zijn dat de mogelijkheid er is Smash / Kart / World speel je toch liever lokaal met je vrienden, maar de mogelijkheid om ze co-op/vs online te spelen zou wel fijn zijn.
Kan iemand mij even vertellen dat ik geen Wii U heb, weer 2 games gekocht Deus Ex HR en Batman AC AE voor 22 euro samen @ zavvi. Voor als er ooit een Wii U komt te staan. En anders worden ze misschien nog es geld waard aangezien er zo weinig zijn verkocht
Ik wil wel Titanfall blijven spelen, ik had de games ook gezien maar ik zou ze toch niet gaan spelen, dus ik koop ze maar niet.
Deus Ex moet je gespeeld hebben! Had em op de 360, net ps3 de directors cut gekocht. En nu de Wii u versie Zo goed is de game! En die Batman kreeg hele goede cijfers en is direct met alle DLC, voor 11 euro Had je Darksiders 2 al voor 10 euro voor Wii u?
Darksiders 2 MM Leeuwarden. Wii motionplus gekocht @ MM voor 30 euro. Toch ooit zelda TP en SS weer es doen
Zavvi heeft ook nog ME 3 en Batman in de aanbieding voor de WiiU... hmm, is dat de moeite waard? (22,- samen)
Uhm, wat moet je met ME3, ook al is het 11 euro? Je mist de eerste 2 delen..... Tenzij het puur voor de heb is natuurlijk.
De wiiu heeft de andere delen niet, en volgens mij is de wiiu versie ook de complete versie met nog dlc? Maar het is ook voor de heb, hehe
Nee, alleen de From Ashes DLC, de rest niet. En idd de WiiU heeft de extra delen niet....daarom zou ik die game ook niet kopen voor de WiiU. Voor de andere platformen kost die game ook niet veel meer tegenwoordig; als je deze geweldige serie nog niet gedaan hebt, speel em dan op de 360 (of PC)...op andere platforms is ie kut.