Kon beter inderdaad, maar Advance Wars of Golden Sun voor die prijs bijvoorbeeld zijn een veel betere koop dan de bijna alle games tegenwoordig voor hun retail prijs als je kijkt naar prijs/gameplaytijd.
Echt heel vreemd inderdaad dat die Ambassador games als een tiet werken op de 3ds en ze gewoon niet te koop zijn. Zelfde geldt voor de Pokémon games waar heel veel mensen emulators voor gebruiken om te spelen. Ze lopen nu gewoon bakken met centen mis.
Ik denk dat Nintendo het soms zelf ook niet meer snapt. Bijvoorbeeld een 3d Pokemon RPG/MMO, instant succes voor de Wii U. Miljoenen consoles in 1 klap verkocht. Maar nee hoor.
Golden Sun, meesterlijk dat die uitkomt. En 6,99 is echt niet zo duur hoor. Sonic DLC: [yt]d_pHViKYIQ4[/yt]
Tsja, leuk die dlc maar wat speelt die game zwaar kut, zelfs als Sonic fan vond ik de game tegenvallen. (unleashed vond ik zelf nog erg tof)
Jup, ben ''blij'' dat ik hem gratis bij m'n Wii u kon krijgen, maar hij valt echt zo erg tegen dat ik hem niet meer speel. (2x gedaan)
Ik vond sommige levels in Sonic LW echt vreselijk, maar over het algemeen vond ik het eigenlijk wel een leuk spel.
Gisteren een Pro Controller gekocht, beetje jammer dat je hem alleen kan opladen als je Wii U aanstaat. :{
Je kan em toch met een blokje naar je stopcontact opladen? Zo'n blokje die ook bij je telefoon of tablet zit. Zo doe ik het in ieder geval.