Is het voor mij ook. Ik wacht nog effe op Mario Kart; als dat ook een tegenvaller wordt, dan verkoop ik het ding.
Ik speel bijna ieder weekend op mn Wii U. Door de week heb ik niet heel veel tijd ervoor. Ideale console als je van platform games houdt en vooral om in coop te spelen. De oude Wii heb ik nooit gehad dus ik had ook nog wat in te halen met de Mario Galaxys en DK. Op dit moment ben ik bezig met DK Tropical Freeze wat de beste game voor de Wii U is naar mijn mening. De komende periode komt er echter weinig bijzonders uit. Uiteraard Mario Kart 8, maar dat is meer een spel dat ik leuk vind om met een paar vrienden te spelen. Smash idem. Hopelijk kondigen ze op de E3 weer eens wat nieuwe titels aan en krijgen we wat meer informatie over de release data van bijvoorbeeld Bayonetta 2, Zelda U en X.
Het is voor mij persoonlijk zeker geen miskoop. In tegendeel zelfs. Ik raak de laatste tijd mijn Xbox 360 juist amper aan. Vermaak mezelf meer dan prima met Mario en Donkey Kong. Als ik daar mee klaar ben wil ik aan Zelda beginnen en daarna is het tijd voor Mario Kart.
Voor mij was het een miskoop. Ik kocht de Wii U voor erbij, naast de PS4, maar ergerde me onder andere kapot aan hoe Nintendo z'n (online) zaakjes voor elkaar heeft. Steentijdperk shit Daarnaast vond ik bijvoorbeeld Mario 3D niet zo heel bijzonder...been there, done that...gevoel overheerste ontzettend. Nja, na 3 weken ofzo weer lekker de deur uit gedaan
Voor mij eigenlijk ook. De WiiU ligt hier in onderdelen in de kamer. Senorsorbar ligt nog steeds boven op de tv , de gamepad ligt op de tv meubel , WiiU ligt op de kast aan de andere kant van de kamer. HDMI-kabel wordt gebruikt tussen Mac en TV. Vraag me alleen af waar ik de adapters heb gelaten
Damn wat zit dat er gelikt uit, heerlijke Rainbow Road tune weer, en dat level met die snelweg uit MK64 zit er in! *) Ik heb nog geen Wiiu maar nu moet er wel een komen
Hmm moeilijke keuze. 3DS heeft al vele triple-a titels waar de wii-u nu een beetje opgang komt te komen. Wii-u is wel nieuwer + je hebt nog hele bibliotheek van Wii games die nog kan gaan spelen. Ik denk dat je moet gaan kijken of je vooral buitenshuis wilt gamen (3ds) of lekker binnen (wii-u). En kijk naar je andere consoles/handhelds die je thuis al hebt. Heb je bijvoorbeeld een Vita dat is misschien een wii-u al een betere keus. Sowieso kan je met beide geen miskoop doen imo.
Hopelijk brengt Nintendo gewoon een keer een 3DS player voor de Wii U uit. Ik heb zelf beide systemen en ik zou eerder mijn 3DS XL weg doen, puur omdat ik op de tv gamen veel leuker vind. Qua spelaanbod is er voor de 3DS wel een stuk meer keuze.
Als ik een wiiu heb, kan ik dan beginnen met spelen zonder TV? Of moet je wel eerst een tv hebben om hem in te stellen dat je alles op je gamepad doet?
maar is het mogelijk een wii u te gebruiken zonder tv? Dus ik heb bv een game (mario bros u) die kan je op de gamepad spelen. Kan ik dan de wii u in stopcontact gooien zonder tv eraan, en de game gewoon direct op de gamepad spelen, of moet er perse altijd een tv aan hangen?
Eenmaal ingesteld kan je ook zonder tv, tenzij de game het niet ondersteunt. Mario bros U in dit geval ondersteunt het wel.