@Grave, Je kunt bijna alles gewoon via je WiiU controller spelen, ik heb Ninja Gaiden Razors Edge ook voor 50% uitgespeeld op de controller alleen.
Ik hoor veel goeds over Monster Hunter, hij is nu maar € 25,-, is ie een beetje de moeite waard? http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/wii...wsbrief_wk16&utm_medium=email&utm_campaign=BS
Als je houdt van heel erg veel monsters slachten en grinden wel, houdt je heel veel uurtjes zoet, meer dan 100 volgens mij
Dat vermoeden had ik dus ook al, nou'ja € 25,- is wel een hele fijne prijs. (en als je ook nog een 3DS versie koopt, dan kun jeje saves transferen)
Jahoor het is dan zover! Ik heb een WiiU in huis gehaald Zelda pack met Mario 3d World en Donkey Kong TF natuurlijk ! Eind mei Mario Kart en dan gaan we natuurlijk los!
De wiiu Zelda pack bij Gamemania voor €288, minder voor betaald omdat ik nog een waardebon had en games had ingeleverd. De games Mario 3D world en donkey kong voor €70 op marktplaats.
Voor de mensen die Monster Hunter ook gaan spelen, m'n wiiu tag is: TheNightbringer, chat kan desnoods via de Xbox.
Gisteren bij de MediaMarkt in Breda. Wii U opvallend populair in ieder geval gister. Kwam ook omdat er een pack is met New Super Mario Bros, New Super Luigi & Mario Kart. Waarbij Kart uiteraard een preorder is.
ah okay nice Ik wacht nog even op de mario kart bundel, ik vermaak mij nog wel even met mario galaxy 2 waardoor ik dan ook de aanschaf van mario 3d world kan uitstellen! edit: er zijn veel leuke 4 player co-op filmpjes van mario 3d world, ook erg vermakelijk!
Mario Kart bundel? ik dacht dat die niet zou komen omdat Nintendo ook al met een LE versie komt van Mario Kart.... ?!
lijkt mij sterk, er is tot nu toe altijd een mario kart bundel geweest , die mario LE is leuk voor diegene die al een wii u hebben... toch