€ 239,- zou ook wel een mooie prijs zijn. Ach, Nintendo games zijn wel duur, dus console + game is altijd fijn.
Ja, maar 289 is gewoon te duur. Nintendo moet gewoon de prijs fors omlaag brengen willen ze het nog een beetje rechtbreien. Voor 100 euro meer heb je een PS4 met veel betere support. Je ziet het ook bij de Vita. Toen dat ding een stuk goedkoper werd kocht opeens iedereen er eentje. Ik geloof er sowieso geen reet van dat ze nu nog veel verlies zouden maken als ze dat ding voor 200 euro zouden verkopen.
200 euro is goede prijs. Wordt tijd dat dit de standaard prijs wordt, misschien dat ze dan es wat gaan verkopen.
swso maken ze dikke winst op de games, de wii u voelt een beetje aan als de wii 2.0, daar ga ik geen 300 euro voor betalen. Sowieso wil ik de console praktisch voor enkele games, Mario Kart 8 en wellicht mario 3d world. Thats it.
Als dat apparaat als zoete broodjes verkoopt verkopen ze meer games, toch hetgeen waar ze hun geld normaliter op pakken. Daarom snap ik echt niet dat die prijs niet al verder omlaag gegaan is. De releases van games als Mario en Donkey Kong hebben echt niet gedaan wat Nintendo dacht dat ze zouden doen. Een klein beetje van de prijs af en je zit al onder een psychologische grens dat mensen het geld wel uit willen geven. Toch?
Ik zit ook echt te wachten dat de Wii U goedkoper gaat worden. Maarja, of dit snel gaat gebeuren.. Nintendo kennende..
Ik vond het al raar dat ze niet eens een bundel hadden met Super Mario 3D World. Dé Wii U game tot nu toe en geen bundel.
Ik vind het ook een beetje vreemd. ook het feit dat de meeste Nintendo games na een aantal jaar gewoon nog full priced blijven.
Dat is en blijft Nintendo, waarom denk je dat al die Nintendo games als eerste weg gaan als de Media Markt zo'n actie heeft . 3DS games blijven kwa waarde eigenlijk ook altijd gelijk.
Nintendo brengt alleen kwaliteit. Ze komen niet met 100 games per jaar. Dat is de reden dat de prisj hoogt blijft. Mario Kart zal niet meer online zijn neem ik aan nu de servers offline gaan? Dat is wel een groot verlies imo.
Dat Nintendo enkel kwaliteit levert is natuurlijk een beetje onzinnig imo, zo is die nieuwste Yoshi pure poep en die is over een jaar nog fullpriced.
Natuurlijk. Ze hebben alleen het oude systeem, Nintendo Wi-Fi Connection, eruit gegooid. Dat systeem is ondertussen alweer 7 jaar oud en het grootste gedeelte van de games werd toch niet meer online gespeeld.
Gisteren nog Mario Kart Wii online gedaan, dus het werkt nog wel. Online gedaan via wifi, en er waren vooral veel Franse tegenstanders.