1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat lost helemaal niks op ben ik bang.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ze moeten met games komen...maar helaas, we hadden al wel wat gehoord als er wat aan zou komen na Mario Kart. Voor de rest van het jaar ziet het er weer verdomde triest uit voor de WiiU.:mad:

Wanneer komt Byoneta 2 eigenlijk uit? Komt die nog wel voor de WiiU??
    kan mij niet voorstellen dat Platinum Games niet verdomd baalt van de exclusive deal met Nintendo....met de verkopen gaan ze nooit winst maken.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ehm, volgens mij die in juli in Japan uit.

Maar dan ben ik echt benieuwd of ze wel met een nieuwe console komen, als ze dat doen... dan moeten ze er wel voor zorgen dat ie een nieuwe naam heeft. (en backwards compatible is)

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar anders was het nooit uitgekomen he.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Qua verkoop wel.

Je kunt toch niet meer van Nintendo verwachten dat ze met nieuwe IP's of bijzondere titels komen. €150 voor een console waar Mario Kart 8 en Super Smash op verschijnt is genoeg. Heel misschien ooit in de toekomst een nieuwe Zelda en Mario, that's it. Meer dan genoeg voor een console om er bij te hebben met een aantal titels om met meer man fun te hebben. Meer dan dat kan Nintendo niet meer gaan aanbieden, helemaal niet in de toekomst denk ik.

Laatst bewerkt: 2 mei 2014
  6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    IMo kunnen ze het niet maken om nu al met een nieuwe console te komen....naaistreek voor de WiiU bezitters.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarom een gestripte versie. Dat maakt sense

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar ook voor Nintendo zelf? Voor dat bedrag maken ze waarschijnlijk verlies op de console. En er komt veel te weinig uit om op de games een goede winst te maken.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel officiële nintendo accesoires zijn voor de WiiU

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gaat ook niet gebeuren. Als ze dat doen en dus niet achter hun eigen product staan, krijgen ze daar nog meer imagoschade door.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Als ze met een nieuwe nextgen console al kwamen dan zouden ze zeker niet met een Mario Kart 8 bundel komen denk ik hoor. ;) Het gerucht gaat dat dit om een nieuwe handheld gaat.

Check dit maar eens:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=811351

Het kan zo zijn dat ze met een nieuwe 3DS versie komen. Maar blijkbaar hebben ze nu al gezegd dat ze niet eens nieuwe hardware gaan aankondigen. :+

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Naast de 3DS, 3DS XL en de 2DS nog een nieuwe? Beetje overkill in een korte tijd niet?

13. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nintendo gaat echt nooit games voor een ander bedrijf maken hoor, nooit. Ze kunnen nog wel even doorgaan met hun slechte marketing en nog aardig wat kut consoles uitbrengen voordat het echt over is. Ik denk trouwens dat het nog wel goed komt met deze console, ik heb goede hoop dat Nintendo ons gaat verrassen met toffe games op de E3.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan moeten ze echt met grote online projecten komen. Met de SP games komen ze er gewoon niet meer.

15. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Dat zou tof zijn inderdaad maar als er een nieuwe Zelda, Mario en Metroid uit gaan komen op de WiiU dan is deze voor mij al geslaagd hoor. Zelda, Pikmin, 3D World en DK zijn nog steeds de games waar ik het meeste plezier mee heb gehad het afgelopen jaar. Ik hou gewoon van Nintendo. \o/

Ik heb een PS4 en de enige reden om een One aan te schaffen zou trouwens zijn als zij met een nieuwe Banjo of Conker game komen. Rare moet echt even wat tofs gaan doen, Viva Pinata is ook goed. Ik vind die kleurrijke games gewoon nog steeds het tofst van alles, ik hoef niet met 12 mensen in een robot op elkaar te schieten. :p

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet voor een ander bedrijf? Zeiden ze van Sega ook

17. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Sega had geen geld, Nintendo wel.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Probleem is alleen dat mensen vaak 1 console in huis willen hebben ;) (dit forum is alles behalve representatief voor de gamersmarkt) en daarop moeten ook andere games gespeeld kunnen worden vaak. Voor de mensen die best een nintendo console erbij willen kopen (like me) is de prijs gewoon te duur. Dus tuurlijk ze kunnen er nog zo tegenaan, maar op deze rampkoers doorgaan is voor niemand gunstig want Nintendo franchises zijn imo de tofste en meest memorabele van allemaal.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wel een leuk verhaal/gerucht over de E3: (indien waar of gedeeltelijk waar, aswm!)

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sega maakte ook een console die zonder om te bouwen gekopieerde spellen afspeelde.

Deel Deze Pagina