Geven? Ik geef helemaal niks! Denk je dat zo'n Wii U gratis is ofzo? Het liefst had ik natuurlijk Super Mario 3D World of Donkey Kong TF als opties, maar zo dom is Nintendo niet.
Damn, wat heeft de Wii toch veel verkocht. Wii U at 6.17m shipped, forecast of 3.6m for the coming year.
Wii was/is ook gewoon leuk, bij Wii U voel ik zelf niet zoveel. Komt misschien ook omdat het toen anders/nieuw was.
Maar bij de Wii 8 per console. Dan moeten de wat meer 'hardcore' owners toch wel aardig compenseren voor de casuals die alleen Wii Sports en Just Dance hebben.
tja de wii u 't is duidelijk dat veel er gewoon weinig tot geen vertrouwen in hebben. Als ik dan lees dat de Wii U + mario kart bundel rond de 300 euro is dan heb ik ook iets van ........ Voor Mario kart zoveel betalen is gewoon best duur. Ondanks dat je een gratis game erbij krijgt.
Vind ik dus ook. 250 zou een mooie prijs zijn voor die bundel. Overigens: Zo zie je hoeveel casual shit er wel niet verkocht is op de Wii. Link Between World verkopen vallen me echt tegen.
249 is precies een mooie prijs ja, maar het zal wel een reden hebben... of ze zijn echt gewoon koppig!
Wii laat wel duidelijk zien dat het grootste deel eigenlijk de opa's/oma's/papa's/mama's/vriendinnen/etc die de games kopen. In ieder geval geen gamers.
http://au.ign.com/articles/2014/05/...rine?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook Nintendo gaat het dus ook proberen