Blijkbaar wel, ik heb hem nu toch ook eindelijk besteld! Even kijken of ik die code van Zelda Wind Waker weg geef of hou.... mhm..
226 incl is anders wel een hele mooie prijs, zelf als ze met een pricedrop komen dan zal die rond de € 250,- kosten.
komt nog €1.99 verzendkosten bij als je hem laat versturen zag hem al staan, dacht alleen dat daar die 10% ook al vanaf was. is wel heeel verleidelijk om een wii-u te nemen.
Ik twijfel echt enorm Ik wou eigenlijk pas eraan denken rond de release van SSB, maar ik weet niet of de console nog snel voor deze prijs verkocht gaat worden.
bij gamemania krijg je mario kart 8 voor 29 euro tegen inlevering van 1 wii u game. stel. je koopt die wii u met zelda bij BS. leverd je code in bij gamemania (staat nergens dat het niet een code mag zijn) krijg je dan ook mario kart voor 30 euro? kan je weer zelda nemen als je mario kart registreert. zou het werken??
Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid. dus geen wii u met zelda voor deze jongen.