Bij een platform launch ga ik sowieso voor exclusives. Ik zie me AC gewoon niet spelen op de Wii U. Als ze genoeg hebben toegevoegd bij ME3 (wat ik betwijfel) is het misschien leuk om die ook later een keer te kopen. Maar eerst Rayman Legends. En misschien nog Mario U. Zombi U wacht ik even reviews/impressies af. Hoe duur gaat zo een Pro dingen nou eigenlijk worden? €40?
Die van €400 bedoel je? Dat is hoe dan ook te veel. Dan neem ik liever die van €350 + dan nog een extra game (Rayman dus). En later nog een Pro controller.
Was een antwoord op TCO omdat hij dacht dat hij bij de duurdere editie(deluxe) zou zitten en dat zit hij dus niet niet. Alleen bij de ZombiU editie dus. Uiteraard wordt de pro los verkocht en deze zal 45 euro gaan kosten.
Ik denk ook niet dat je de prijs snel zien gaat veranderen zoals het wel een beetje bekend is met dit soort hardware, ik ben in ieder geval wel blij met het ZombiU pakket , ik haal Nintendo Lands, Rayman Legends en Super Mario Bros U gewoon los.
Mijn premium pre order van Bartsmit is 15 euro duurder geworden... Ik ga kijken voor een andere winkel.
poeh ik weet nog niet of ik voor de Wii U ga.. twijfel nog. Voordeel is wel dat je door kan blijven gamen (als mijn vrouw tv kijkt)
voor 350 euro kun je ook een 2e 32 inch lcd tvtje kopen Ik wacht de reacties/reviews nog even af, er is geen killer app voor mij bij waarbij ik echt het idee heb dat ik mijn andere consoles ervoor aan de kant ga zetten
Daar ik de Wii bijna volledig overgeslagen heb en op Wii Sports en een paar potten Smash Bros Brawl na bijna niets anders gespeeld heb, zijn er ook nog games als Zeldakyward Sword en Mario Galaxy's die ik graag alsnog wil spelen.
Als er vette nintendo games op komen ga ik zeker de WiiU halen. Alleen die naam... WiiU vind de oudere namen van de nintendo consoles echt veel beter.
Bijzonder is het niet maar het geeft wel beter aan wat je aan het gebruiken bent. Super Nintendo klinkt in mijn oren beter dan WiiU. [WIEJOE]
Maar in de volksmond noemde je (ik wel in ieder geval) het gewoon Nintendo. De NES was de eerste, dus die noemde je gewoon Nintendo. Daarna Super Nintendo en Nintendo 64. Dat klinkt veel beter dan WiiU. Ik vind het echt de slechtste naam die ze konden bedenken. Noem het dan gewoon Wii 2, dan weet iedereen tenminste dat het een opvolger is. Met de DS had je ook DS XL, DSi. Als gemiddelde consument weet je niet eens of je te maken hebt met een next-gen product of niet.
Idd, elke Nintendo console moet gewoon Nintendo heten dan geef je ze maar verschillende kleuren voor t onderscheid ofzo, die namen gaan nergens meer over