laat dit nou de eerste afkorting zijn die ik in een keer begreep ik las hier ergens over een headset, of via ps4 chatten. ik lees in onderstaand artikel dat je een 3de party headset (xbox live of iphone) kan gebruiken. headset ik ga het vanavond even proberen.
Maar helaas alleen splitscreen. Had de hoop dat ze eindelijk es wat nuttigs met de gamepad zouden doen, en de tweede player op de gamepad lieten spelen op het scherm en de first player op de tv. Maarja nu kan je lekker toeteren met je gamepad Als zelfs Nintendo niet iets nuttigs met de gamepad kan verzinnen, echt jammer. Zou echt vet zijn geweest (Haat splitscreen, leidt me altijd af, twee schermen boven elkaar).
heeft iemand ervaring met geen orginele Nintendo controllers? werken deze naar behoren? ben op zoek naar een remote voor erbij. voornamelijk als mijn dochter er is dus deze zal niet heel veel gebruikt worden.
Nippon-Yasan verkoopt wel de Pro Controller voor 21 euro. Dan moet je alleen wel een paar weken wachten.
Thx! Dan ga ik die halen. Scheelt bijna 40 euro Jammer dat ze ook niet cheap nog een originele nunchuk hebben
40 euro niet, hoor. Scheelt 20-25 euro. En hij is 21.50 in euro's omgerekend, dus hij kan zo door de douane heen, als mijn conversie klopt.
Morgen m'n Wii U ophalen met Nintendo Land en MK8 inclusief 2 Nintendo pro controllers.Ben heel benieuwd Welke free download game kiezen jullie ? Ik twijfel tussen Zelda TWW of new Super Mario Bros.
Kunnen we nog steeds gamecube controllers krijgen dan? Voor Mario kart en smash zou het toch wel erg relaxed zijn.
Ik heb NSMBU, en het is op zich best wel een goede platformer. Maar ja, Wind Waker is ook fantastisch, dus de keus is inderdaad moeilijk Zeer blij met die Gamecube Controller Adapter. Hopelijk werkt het ook met andere games (Wii games en Wii U games) maar zo goed geinformeerd ben ik niet. Sorry :3