Vond de N64 eigenlijk de mindere console. Tot aan de Wii dan. N64 controller was gewoon erg slecht, al bracht de console zelf tot games zoals Goldeneye en Perfect Dark.
- Super Mario 64 - Wave Race - Jet force Gemini - Conkers bad fur day - Donkey Kong - Zelda Ocarina of time En zo nog veel meer ;-)
Games vind ik belangrijker dan de controller en die waren veelal baanbrekend. Iedereen kan zich nog wel herinneren de eerste keer dat je Mario of Zelda speelde in een 3d wereld En wat dacht je van: Golden Eye Perfect Dark Donkey Kong 64 Lylat Wars 64 Mario Kart 64 De GC mag nog niet eens de schoenen poetsen van de N64 *)
Nou vooral als je terug kijkt is de controller bijna het tegenovergestelde van de huidige controllers. Probeer maar eens Goldeneye te spelen nu met die controller. Ook werden de pookjes heel snel slap.
Ja, maar dat kun je natuurlijk niet vergelijken nu we shooters gewend zijn met twee pookjes. Het grootste mankement aan de controller was inderdaad het pookje dat enorm los werd na verloop van tijd.
Dat zou tof zijn, ik wou altijd die luigi's mansion nog eens spelen maar laten we er maar niet vanuit gaan
En dan wordt Banjo-Kazooie nog niet eens opgenoemd, geweldige console man de N64. Ook met de Gamecube heb ik mij prima vermaakt! Alleen de Wii heeft mij nooit kunnen boeien, ik vind de WiiU een veel toffere console dan de Wii. Niet verplicht die kut motion controls.
Had ik al, dus moest verder kijken. Iemand enig idee hoe het komt wanneer ik de WiiU aan zet rtl4, rtl5 en SBS6 niet meer digitaal te ontvangen zijn? Wanneer ik de WiiU opstart bevriest het beeld van de televisie (wanneer ik op de Gamepad speel) en gaan die zenders op zwart....
Dat gebeurt bij mij regelmatig met al mijn zenders, en dan vooral nadat ik Netfix heb gekeken. Erg irritant en vreemd.
Met de xbox360 of bluray speler heb ik er geen last van. Enkel met de WiiU. En dat terwijl het juist handig is om op de gamepad te spelen wanneer een ander tv kijkt.
Mijn gamepad deed het vaak gewoon op 6 meter afstand nog en nu lig ik in mijn ziekenhuisbed in de woonkamer op nog geen 2 meter en hij geeft nu steeds aan dat de safatand te groot is. Terwijl ik eerst een verdieping hoger lag met nog een betonnen plafond er tussen. Wat is hier een logische verklaring voor?
Nee is gewoon een bed die ik geleend heb. Is niet in het ziekehuis. Verder geen apparatuur en ook niks wat er anders ook niet was...
Die vorige keer heb je gedroomd? Ik kom dus ook niet echt ver, vond het al raar dat jij gewoon naar een andere verdieping kan....