1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Gewoon 'the new Nintendo' net zoals Apple t doet. Klaar. :+

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ga toch weg, het is gewoon een mooi ding dat zeker goed gaat verkopen de komende feestdagen. Je mag het de Super Wii noemen of de NWii of de Wii XL, maar het blijft hetzelfde fantastische apparaat.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nou, daar denken een hoop mensen, moi incluis, echt anders over. Meer als in veel te laat, weinig innovatief, weer dezelfde nintendie rehash, etc ...

En nee ik ben geen fanboy :)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Innovatief is het wel, of er goed/genoeg gebruik van gemaakt gaat worden is wat anders.
    En voor nu vind ik de games al geweldig. Nintendo maakt van de eigen games altijd weer wat speciaals al blijft het zelfde formule houden.

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Zit er trouwens een koptelefoon aansluiting op de pad?
    Kan me voorstellen dat wanneer mijn vriendin tv wil kijken en ik verder wil gamen op de pad ik wel een beetje geluid wil hebben :)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
  7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zit een koptelefoon aansluiting op ja :)

8. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand anders al door Game Mania gebeld over de pre-order, heeft iemand al eigenlijk een pre-order geplaatst?
    Ik werd zojuist gebeld met een bevestiging dat er genoeg exemplaren waren en dat ik mijn Wii U op launch day kan ophalen.

9. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zal eens informeren...

Als de beslissing neem om er met de launch er eentje te willen, dan wil ik hem ook hebben.
    '
    MM doet niet aan pre-orders, dus dan maar optijd bij de winkel zijn de 30-11ste

10. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Toen ik mijn pre-order plaatste bij de GM kreeg ik te horen dat de kans groot is dat ik hem op de launch day niet krijg. Ze zouden er weinig geleverd krijgen.

11. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn pre-order dan ook al een paar weken geleden geplaatst, misschien dus dat ik net op tijd was. Ze belden in iedergeval vandaag op dat ik mijn exemplaar gegarandeerd op de launchday zou ontvangen, gebaseerd op de aantallen die ze geleverd zouden krijgen in Almere.

12. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam er laatst pas achter dat dit eignelijk een volwaardige console wordt:lol:

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.127
  14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Preorders gaan inderdaad hard mannen. Ik hoorde iets over max 9 stuks per winkel.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is dan meer een kwestie van lage voorraden dan hoge pre-orders?

16. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, denk dat er inderdaad niet al te grote voorraden zullen zijn bij Nintendo, misschien gedeeltelijk ook voor publiciteit gedaan, tenslotte klinkt het goed als al je consoles na 1 dag zijn uitverkocht, nog beter als je heel snel weer voorraden hebt dus misschien ook marketingtechnisch gezien dat gedaan.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Dat doen ze al jaren, hoor. Net als Apple bijvoorbeeld ook doet. Puur zodat mensen denken dat de console enorm goed verkoopt en ze hem ook willen.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.
    Best triest. Zullen weer een hoop (insider-en-non-gamer) mensen zijn die het ding weer voor extra veel op marktplaats zullen doorverkopen.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De Wii U zal straks echt slecht leverbaar zijn. De korte tijd tussen de releases in de verschillende regio's zorgen ervoor dat er op day one een beperkt aantal beschikbaar zal zijn.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als je een paar weken wacht, dan kan je gewoon naar de winkel gaan om hem uit de rekken te pakken. Deze strategie heb je steeds weer met een lancering van een nieuwe console. Ik vind dat de WiiU geen echte exclusieve klapper heeft bij de launch. Dat is wel jammer. Was toch genieten dat je bij de N64 direct Mario 64 had.

Deel Deze Pagina