Ah oke, bedankt! Nooit zo van de Wii-games geweest, maar nu toch wel zin in een potje Super Smash of Mario Kart
Toch maar opgepikt voor een klein prijsje. (Tip: Sommige Mediamarkt/V&D filialen hebben hem voor maar 5 euro liggen!). Kan voor die prijs toch nooit een miskoop zijn. Vast ook best leuk met wat vrienden.
Met mijn zoon samen speel ik vaak dat Zelda spelletje in Nintendoland, 1 Boogschutter, 1 zwaard met schild, kan zelfs met z'n vieren. Sent from my iPhone using Tapatalk
Insane man die vergezichten, watervallen, bergen, beesten die rondvliegen, dino's op de grond, man dit is ziek nice voor Wii U.
Er staan vanaf vandaag trouwens wat Wii games op de eShop. Naar het schijnt is Metroid Prime Trilogy over twee weken een tientje!
De eerste week van de release zijn die games € 10,- wel een leuk prijsje maar die games blijven wel 480p... iets wat er op een 60" tv erg gaar uit gaat zien. Verder ziet Splatoon er geniaal uit en lijkt Mario Party 10 me echt leuk als die ook met 4 pro controllers gespeeld kan worden.
Ik zit nu ook de laatste tijd te denken aan een Wiiu maar heb nog steeds twijfel welke versie ik moet halen.. Gaat mij maar om een paar games maar is de 8 gig dan zat? En kan ik er anders ook gewoon een usb stick instoppen voor extra opslag ruimte?
Als je voor de retailversies van de games gaat is dat genoeg. Je kunt er altijd nog een externe HDD aan hangen.
Maar de gewone Wii U is wit . Met het komen Xenoblade en de nieuwe Zelda begin ik ook zo stilletjes aan de Wii U te kijken. De Metroid Trilogy is zeker en te besturen met de Wiimote?
Ja, voor de rest is er niets veranderd aan de game, helaas. Maar alsnog is het een geweldige deal voor die prijs!
Maar met een rukke besturing. Ik heb M3 gehad op de Wii maar ik faalde enorm hard in de game door de besturing met de Wiimote. Misschien komende E3 afwachten met de hoop op een prijsverlaging van de Wii U.
Ach, wat maakt het uit dat ie wit is? Voor die extra gig zou ik niet voor de zwarte console gaan, wel relaxed is dat je zo'n oplaadstation voor je WiiU controller krijgt. Wie weet gaat Nintendo met de E3 een prijsverlaging komen, maar dat verwachten we al een lange tijd van Nintendo.