1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    Xenoblade Chronicles X komt juist waarschijnlijk met een optionele installatie om de game beter te laten draaien vanaf disk. :p

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Hehe..zeg ik eergisteren nog in dit topic dat ik binnenkort een Wii U wil halen. Krijg ik hem morgen binnen (cadeautje van vrouwtje).
    Heb gelukkig de 32GB versie gekregen.

Games die ik erbij krijg zijn Mario Kart 8 en Captain Toad. Wil morgen sowieso nog even Zelda The Wind Waker HD halen.

Laatste Nintendo console die ik had was een Gamecube. Sindsdien volg ik Nintendo niet echt. Totdat ik vorige week beelden zag van Xenoblade Chronicles X en Zelda U. En toen is het snel gegaan. :p

Wat zijn nou de échte must have games die je als nieuwe Wii-U bezitter moet hebben ?

Tuurlijk een Mario platformer; maar ik zit nu te twijfelen tussen Super Mario 3D World en New Super Mario Bros. U.

Super Mario 3D Word heeft de betere reviews, maar Super Mario Bros U is wel €25 goedkoper. Lastige keuze.

Van Bayonetta wil ik eerst de demo uitproberen (las net dat je een demo uit de estore kan downloaden). Een hack en slash game vind ik soms wel leuk voor de afwisseling, maar mijn favoriete games zijn het niet.

Smash Bros speelde ik veel op de Cube. Maar heb haast geen vrienden die een Wii U hebben. En Smash Bros lijkt me toch niet zo leuk om solo te spelen.

Als survival-horror liefhebber zat ik te denken aan Zombi U. Die is nu heel cheap te krijgen. Of moet ik misschien toch voor Resident Evil Revelation gaan (enige Resi game die ik nog niet heb gespeeld) ?

Ik wou ook meteen die Metroid Trilogy halen (heb Metroid kapot gespeeld op de Cube). Maar lees nu dat je een Wii Remote and Nunchuck nodig hebt (logisch natuurlijk, maar wel jammer) =(

Dus ik wacht wel even met Metroid...

Burt Macklin vindt dit leuk.
  3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Leuk cadeau! Wij hebben de 32GB variant ook 3 maand terug gehaald. Bevalt wel goed. Ik kan het spel: Super Mario 3D World aanraden. Afwisselde levels en het is Mario! Captain Toad is echt awesome, totdat je hem hebt uitgespeeld, dan is het niet zoveel meer aan. Super Smash Bros heb ik van de week weer verkocht, kon mij ook totaal niet boeien.

Heb van de week Metroid Trilogy gekocht, nog niet gespeeld maar leek mij zeker wel gaaf, het is nu ook in de aanbieding :D. Kan je verder nog niet geen games aanraden

Laatst bewerkt: 5 feb 2015
  4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Metroid prime Trilogy is vandaag juist net niet meer in de aanbieding. :+

Metal Mark vindt dit leuk.
  5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Sowieso Donkey Kong Country: Tropical Freeze!

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Super Mario 3D World, Donkey Kong Tropical Freeze (ook al heb ik hem zelf nog niet eens :+ [Je mag me altijd de game doneren :cool:]), The Legend Of Zelda: Windwaker als je die nog nooit gespeeld hebt, Pikmin 3 (probeer eerst de demo op de eShop!), Mario Kart 8, Super Smash Bros for Wii U (alhoewel ik de online customization nogal karig vind. Ik hoop dat ze dit fixen met een patch), Bayonetta 1+2 (Ook een demo op de eShop!).

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Bayonetta 2 is wel echt een must buy :eek: voor een hack'n slash game is het verreweg de beste in de afgelopen jaren. Belachelijke actie een super dun verhaal die wel ergens over gaat maar op hetzelfde moment helemaal nergens. Maar de gameplay voelt zo heerlijk soepel en het ziet er allemaal zo gelikt uit, echt een heerlijke game.

8. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb tot nu toe dus: Mario Kart 8, Captain Toad en Zelda Wind Waker HD.

Eind deze maand (of volgende maand) wil ik Super Mario 3D World, Donkey Kong Country Tropical Freeze en Shovel Knight halen.

Dit zijn voor nu wel voldoende games tot dat Splatoon uitkomt. Misschien dat ik tussendoor nog even kijk of ik Zombi U voor €5 op MP kan scoren (zie dat hij nieuw €12 kost). :p

Heb de demo van Bayonetta 2 gespeeld. Ziet er erg vet uit... maar ik vond hem toch net iets te chaotisch. Een slower paced hack and slash/rpg zoals Darksiders is meer mijn ding.

Vond hem ook niet zo fijn spelen met de gamepad. Dit weekend ga ik een Wii U Pro Controller halen, dan ga ik die demo nog een paar keer proberen.

Demo van Pikmin 3 straks ook maar even uitproberen.. :)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Metroid Prime is een van de beste games ooit gemaakt. _O_

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Wou hem gisteren spelen met mijn super awesome Pro controller, maar kan alleen met de Wii controller + Nundinges. :')

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 6 feb 2015
  12. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik wou Metroid ook net halen maar kwam er net achter dat ik te laat was..
    Stom,want dacht dat die het hele weekend nog in de aanbieding was...
    Helaas..=(;)

13. Zilcon

Zilcon New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten een nieuwe F-zero maken.
    dat was een van hun meest hardcore franchises die ze hadden. en ook nog een van de moeilijkste ook
    kijk maar naar F-zero GX
    perfecte combinatie van sega en nintendo.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Een nieuwe F-Zero zie ik nog wel gebeuren in de nabije toekomst. Met Nintendoland en recent de Mario Kart 8 DLC laten ze duidelijk zien F-Zero niet te zijn vergeten. GX blijft sowieso een van de beste racers ooit gemaakt. Sowieso de snelste. :+

@Sefxsupreme : De demo van Pikmin ondertussen al geprobeerd?

15. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Nog geen tijd voor gehad... ben verslaafd aan Mario Kart hehe. Zelfs Zelda zit nog in de seal.

Wel kut dat je geen Ethernet kabel kan aansluiten op de Wii U (kwam ik pas gister achter). Ik heb een 200/20 in internet verbinding. Maar mijn Wifi-signaal is altijd erg zwak in mijn kamer.

Gaat dit werken op de Wii U ?
    http://www.bol.com/nl/p/usb2-0-to-ethernet-adapter/9200000018052109

Wil toch echt een utp kabel gebruiken.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Die LAN Adapter van Nintendo sowieso, dus misschien zo eentje ook wel. Moet je even op googlen.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    @Metal Mark, al een Wiimote + Nunchuk weten te scoren?
    Afgelopen weekend begonnen met Metroid Prime en het blijft echt een GE-NI-A-LE game. Speelt ook nog eens behoorlijk goed met de Wiimote!

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, ik had nog eentje van de Wii liggen. Maar ben te lui om die controller erbij te pakken :'). Van het weekend maar eens proberen.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724

Harde plasser-werk!

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hell yeah! Kom maar op met Xenoblade.

Deel Deze Pagina