1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben erg erg benieuwd, heb de game al in de pre-order maar morgen wel ff checken :eek:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tergende besturing vind ik. Ik ben al helemaal geen fan van de Gamepad en je moet het nu perse gebruiken. Je loopt rond met de linker analog stick en je kijkt dus rond/beweegt camera door de Gamepad heen en weer te bewegen. Heb nu al kramp in mijn klauwen. Jammer dat er in de demo geen Pro Controller support zit.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472

    Yep, controls zijn echt kut. Je kunt trouwens de controls veranderen bij de weapon select, hoorde ik. Daar kun je motion controls uitzetten.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, ik zag het net staan. Holy crap dan is het al veel beter te doen. Maar ik moet echt die Pro controller support hebben. De volledige game heeft dit toch? Al heeft de demo totaal geen optie ervoor.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Pro kan volgens mij niet ivm die spring functie, daarnaast heb ik veel gelezen dat de controls best wel goed zijn zodra je het wat gewend bent, ben benieuwd na deze reacties.

    Inmiddels ff gespeeld, ik heb een beetje hetzelfde probleem als ik met Deus Ex had met de pad, omdat de controller te groot is voelt het heel onnatuurlijk aan om shooters/third-person shooters ermee te spelen. De motion-controls werken wel... maar voel ook nog niet echt lekker aan, het is toch voornamelijk klooien met de gevoeligheid om dit goed te krijgen, en wie weet hem van invert af te halen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2015
  6. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Wonderful 101 bij Intertoys voor 15 euro te koop.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar in de Direct show hadden ze een stukje over de pro controller. Hmmm, afwachten maar.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet wel dat je lokaal tegen elkaar kan spelen, dat kan dan wel weer met de pro controller.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou het serieus niet begrijpen als het online niet kan. Je kunt gewoon alles met dat ding wat de Gamepad ook kan qua knoppen toch? Al die map zooi op het scherm boeit me niet. Ik heb gewoon echt niets met dat grote logge ding in mijn klauwen. Afwachten maar.


    Nou dit is mooi kut dan:

    nope, you need to use the gamepad because of the super jumps.
    battle dojo supports it however as you don't even have access to super jump there but for the rest of the game? you gotta stick to the gamepad. sadly this also means splatoon doesn't support playing without the tv as it uses both screens.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2015
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Vond vanmorgen de game maar mwuah, mede door de controls, maar nu is hij zeker wel tof! De controls zijn nog steeds enorm wennen, maar het ging al beter. De gameplay is behoorlijk tof, maar ik vindt die verfroller class wel echt enorm overpowered. Nu al speelt iedereen met die class. :mad:
     
  11. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Jep en de snipper vond ik echt tien keer niets.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nee, die sniper vond ik inderdaad ook nutteloos. Heb bijna alles met de twee "machine guns" gespeeld.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het was een nice demo, maar ik heb niet meteen zoiets van ''aaaaaah shit echt een must have''. Hangt er een beetje van af hoeveel maps er zijn, maar ook vooral of we de tijd van de potjes kunnen instellen. Ik vind de potjes maar gigantisch kort namelijk en denk dat 5 minuten veel beter zou zijn.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Omg ik heb een Wii U tweedehands gekauft! Als nieuw. Nu nog Wind Waker HD getten...helpt ook erg mee dat die tweedehands nog steeds rond de 45/50eu is..yeah gotta love Nintendo!! Stelletje homo's

    Is dat een beetje te bespelen met die gamepad? Vind t nou al een kloteding
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2015
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Pro Controller!!!!!!

    Meer dan 80 uur accuduur. Heb serieus met één fucking charge heel Wind Waker HD uitgespeeld. Ja het is bizar dat je Nintendo games amper echt afgeprijsd tegenkomt.

    Eigenlijk is die Gamepad een heel nice ding, omdat je namelijk kunt doorgamen als iemand tv wil kijken of gewoon in je nestje. Ook in Wind Wanker HD heb je handig alles bij de hand qua inventory, items switchen on the fly terwijl Link een ladder opklimt of tijdens het varen altijd de map zien.

    Maar al die dingen boeien mij te weinig, maar ik kan begrijpen dat er mensen zijn die erbij zweren. Maar....

    Pro Controller!!!!
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Ja Pro controller..weer 40eks kwijt..
    Oh wil Mario Galaxy en 2 ook nog spelen...nog Motion controllbende kopen en die games..
    Kan van al die shit een tweede Wii U kopen :-(
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als je de Galaxies wilt spelen heb je idd die van de wii nodig. die heb je niet? Ai das fucked up.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    En Game & Wario nu voor 12,99, cheap! :D
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Ik ben ff hard in mijn achterste gepakt via marktplaats vrees ik...tijdje geleden een Wii U tweedehands aangeschaft bij een dude die vlakbij woonde. Had 'm werkend gezien, testte 'm ff, alleen liet hem er geen cd in doen. Ding staat al ruim 2 weken hier naast m'n tv, doe r nu pas voor het eerst een cd in (gekaufte Wind Waker HD yay), pakt ie 'm niet...cd blijft voor 10% uit de Wii U steken. CD spint vervolgens, Wii u spuugt hem voor een deel uit, pakt hem weer, en blijft weer voor 10% uit de Wii u steken al draaiend. Helemaal fucked want hij pakt helemaal niks zo. Ff Nintendo gebeld, die weten het niet ofcourse, moet ik hem weer laten opsturen..denken dat de disc drive kaduuk is. Unknown of ik nog garantie heb. Heb geen bewijs. Niet dus.

    Fuck. Die dude van MP gemailed of ie er wat vanaf weet, die gaat natuurlijk glashard alles ontkennen. Ook niet zo slim van mij geweest allemaal natuurlijk maar meestal trust ik dit soort shit wel.
     
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Misschien een beetje vragen naar de bekende weg, maar heb je al uitgesloten dat het niet aan de disc ligt?
     

Deel Deze Pagina