Gerucht? http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/games/wii_u/rayman_legends_55009.html Sinds wanneer verspreidt Nintendo zelf geruchten?
Nou ZombiU nog en we zitten qua exclusive 3rd party launch games weer op het niveau wat we gewend zijn van Nintendo
My bad dan! Wordt het wel wat makkelijker 30 november. Assassin's Creed 3 en New Super Mario Bros U dan maar!
Nope, alleen New Super Mario Bros U. Overigens is Skylanders: Giants bevestigd in 1080P maar zonder Miiverse.
Een AAA titel van Square Enix (/Eidos) komt naar de Wii U. Welke denken jullie dat het is? Ik gok en hoop op Tomb Raider. Maar ook Hitman is van harte welkom.
ach kom, niemand had toch verwacht dat Nintendo nu wel enigzins serieus voor online fucntionaliteit zou gaan. Als je geinteresseerd bent in een WiiU is dat vanwege SP en local MP , net als de Wii
dat er geen aansluiting zit op de normale controller en wel op de tablet slaat als een tang op een varken. Los van wel/niet voor goede online functionaliteit gaan
klopt, maar ben je echt verrast? Wat moet je met headset aansluitingen op een pad voor een console met praktisch 0 online functionaliteit?
dan wat positiever nieuws http://tweakers.net/reviews/2793/1/...de-wii-u-nintendo-en-third-party-support.html dit klinkt toch best vet. In mijn drukke huishouden heb ik er best wat aan als ik even verder kan gamen op de tablet
Framedrops en niet echt soepele controls als minpuntjes even daar gelaten (dat kan zomaar komen omdat het nog maar de eerste ports zijn voor EA, het is natuurlijk altijd even wennen en er zal met de ontwikkeling van bijv ME3 niet veel rekening gehouden zijn met de hardware van de WiiU) erg tof dat je ook gewoon games als ME door kan spelen op het kleine schermpje al blijf ik er bij dat ik het interessanter vind om extra functies op dat schermpje te zien dan om de controller als handheld te gebruiken vraag me ook af wat je nou eigenlijk gaat missen als je nou bijv FIFA met een normale controller wilt spelen. Want die ligt natuurlijk lekkerder in de hand
Jammer , als er een degelijke voicechat was had ik de Wii U wel gehaald. Ik laat hem nu maar links liggen.
Hoe kom je er bij dat de WiiU 0 online functionaliteit heeft? Nintendo heeft juist grootse planenn. Ik heb sowieso al een Turtle Beach gezien voor de Wii U op bol.com en verder wacht ik officiƫle berichten gewoon even af qua accessoires welke beschikbaar gaan zijn.
ik heb ook grootse plannen , wat heeft dat te maken met de online functionaliteit van de WiiU voor zover tot nu toe bekend? edit:// leuk artikel over Fifa13 op de WiiU http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-22-theres-good-and-bad-news-about-fifa-13-on-wii-u Aan de ene kant geven ze aan dat er vergeleken met de ps3 en 360 versies nogal wat mist (zoals FUT, vanwege de non-existent online functionaliteiten ) maar aan de andere kant doen ze ook wel weer best wel veel met de gamepad wat dus nooit op de ps3 of 360 zou kunnen
Hey, ik herhaal alleen maar wat de dev van Fifa 13 voor de WiiU zegt En het voornaamste wat ik uit die link die je post haalt is En volgens mij weten we inmiddels nog geen zak meer dan toen, dus gun mij m'n sceptische houding