1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe laat?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Geen idee. Ik weet alleen dat Nintendo Land en New Super Mario Bros U vandaag geplaatst mogen worden. De third party games (op Ninja Gaiden na) mogen pas op de 18e geplaatst worden.

Edit:
    Toffe cover

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Reviews zijn up!

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  5. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Pff was het al maar 30 november, NSMBU heeft me weer vol gehyped. Dan ook nog eens de onzekerheid of ik er wel 1 krijg ofniet! DAMMIT NINTENDO!!! (ik trap er elke x weer in :+)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had een tijdje terug gemailed of ze me een Wii U konden garanderen, maar daar konden ze natuurlijk niks over zeggen. :+ Wel zeggen dat er weinig zullen zijn, maar of je er vroeg genoeg bij bent geweest... Ze zullen wel geen zin hebben gehad om het op te zoeken. :p

edit:

Zo. Dat doet ie goed. 8) Ziet er ook niet comfortabel uit:

Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is je goed recht, maar ik snap nooit waarom mensen hyped worden van spellen die ieder jaar uitkomen met minimale verschillen. Dat New Super Mario Brothers is zo innovatief als Fifa.

Maar ja, ik snap ook niet waarom je 400 euro lapt voor een console die niks meer biedt als wat er al is. Spellen als Mass Effect 3, Ninja Gaiden 3 zien er gewoon slechter uit. En met een controller spelen is lekkerder dan met de tablet. In reviews raden ze je ook de Pro controller aan. Ben je weer 50 euro kwijt. En dan heb je eigenlijk hetzelfde als een 360, maar dan met een slechter online netwerk en heel weinig harde schijf ruimte.

Ik snap dat mensen een Wii U willen vanwege een Zelda, Metroid, 3D Mario maar die zijn er nog lang niet. Nu zit je met een launch line-up die niks voorstelt. Nintendo mag Ubisoft erg dankbaar zijn, want voor de rest is het karig. Als ik zou moeten kiezen tussen een WiiU met deze launch line-up of straks gaan voor Tomb Raider, Beyond, Ni No Kuni etc. Nou, dan weet ik het wel.

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik koop een Wii U op de release omdat ik enorm enthousiast ben over de nieuwe manier van spelen van de tablet controller en de nieuwe Nintendo titles + ZombiU zal mij een tijdje wel bezig houden, dus ik vind het meer dan waard, plus als je het op de release koopt heb je als enigste kans op de premium pack wat blijkbaar alleen op de release gaat worden verkocht, dus meer korting op Nintendo Network games etc.

400 euro is dan wel de maximum trouwens, 300 euro heb je de console al, en dat je Fifa vergelijkt met de Mario games daar zit toch wel een verschil in want ik denk toch dat je Fifa meer speelt voor de Multiplayer dan de singleplayer en als je ze gespeeld hebt(de mario games dus) zit er toch grote verschillen in vergeleken met de andere Mario titels, hele andere levels etc. En over de hardeschijf had ik al een bericht over gemaakt, je kan een externe HDD aansluiten tot 2 terabyte ruimte waar je hoogstwaarschijnlijk bijna alles wel kan op doen.

Ben ik het nou of ben je wel heel negatief over de Wii U momenteel? :+

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Nee, hij heeft volledig gelijk imho.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat over het kopen van een Wii U op de release omdat de launchtitels een beetje mager zijn, dat is natuurlijk wel begrijpelijk, maar ik heb het juist over sommige punten. :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ze zullen niet de enige zijn, want bij de Game Informer podcast gaven ze ook al aan dat de game hun aan Red Steel deed denken, dat is geen goed teken.

Edit: Edge geeft de game een 7.

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik had toch een beetje het gevoel dat ze het wel een beetje geleerd had door Red Steel, maar blijkbaar niet. :+

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Nouja, een 7 van Edge is best goed. Ik denk dat ZombiU ook wel een game is die je moet liggen. De reviews zullen ook best verschillen.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Toch minder dan ik verwacht (gehoopt). Even verdere reviews afwachten, misschien dat het toch nog eens een budgetbak titel wordt. Het idee en de setting is leuk.

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik wacht wel tot ik de game zelf speel, misschien dat de game niet eens zo slecht is.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat hoop ik voor je, want ZombiU is toch de 3rd party topper tijdens de launch. Op papier klonk het wel goed, maar ik ben dan benieuwd naar wat de 'grote' sites ervan vinden.

Ze zeggen het wel, maar dat geloof ik niet zo. Het Basic Pack is voor echte gamers niet echt interessant, want dan moet je nog extra spullen erbij kopen. En ik kan me niet voorstellen dat ze de komende maanden alleen de Basic pack verkopen met maar 8 Gb. Is denk gewoon een mooi verhaal van Nintendo om het aantal pre-orders op te krikken. Dan kunnen zij weer in de media gooien dat het product zo gewild is. Daarom zijn er tijdens de launch ook weinig consoles te koop. De media pikt dat weer op dat de WiiU overal uitverkocht is. Het is gewoon een strategie die met de Wii heel goed lukte. Mensen zijn toch van die kuddedieren. Als de één iets heeft, dan moet de ander het ook hebben. En dan zeker als het product zogezegd 'gelimiteerd' is zoals het Premium pack. Ja, het ZombiU pack zal best gelimiteerd zijn, maar dan vervangen ze gewoon ZombiU door een ander spel. Is toch een ander pack, maar met dezelfde inhoud.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Heel veel WiiU streams online op twitch, deze haalt de WiiU zelfs al uit elkaar. 8)
    http://nl.twitch.tv/pcper

En shit, er zit bijna niks in die casing 8).

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik probeer zo min mogelijk te kijken. En lezen qua impressies. Ik wil dat als ik em zelf krijg alles nog een beetje fris en nieuw is. Niet dat ik het systeem al door en door ken. :p Dat is het leuke van nieuwe spulletjes; alles zelf een beetje proberen te ontdekken.

Deel Deze Pagina