Nee, dat klopt. Maar de sites staan nu natuurlijk vol met streams, foto's, impressies etc. Dat is niet leuk. Stomme Amerikanen die em eerder krijgen dan ons. Gelukkig staat er de 30e een Rayman demo op me te wachten om me te troosten. (na een system update van 5GB) Wacht, hoe werd de Wii U ook alweer aangesloten/welke kabels krijg je erbij? Component?
Damnit. Mijn capture card eet alleen component. Mocht je die er niet bij krijgen steel ik em wel even van de PS3. Die heeft het toch niet nodig. Wel balen dat de Wii U geen optische aansluiting heeft. Geen surround voor mij. Lekker geluid via de TV boxen...
Dat vind ik inderdaad ook wel een nadeel, bij de Wii was hetzelfde met de optische aansluiting, wel jammer dat de Wii U het ook niet heeft.
geen optisch? Dat wist ik niet en neemt ook direct het laatste beetje twijfel voor de Wii U bij mij weg. Ik ga geen nieuwe receiver aanschaffen en vind geluid via de televisie geen optie.
Gelukkig ben ik redelijk tevreden over het geluid van mijn tv. En als laatste redmiddel kan ik altijd nog mijn tv aansluiten op het surround systeempje. (stom dat zelfs tv's een optische aansluiting hebben, maar zo een nieuwe console niet)
Omdat er een video out naast de HDMI zit? En consolemakers te cheap zijn om HDMI kabels mee te leveren.
Ik heb de laatste tijd niet aan prijsvergelijking gedaan, maar zijn HDMI kabels dan nog steeds duurder dan die video out dingen? Je krijgt ze zowat gratis bij een pak melk.
ik heb ook een optisch uit op mijn tv, maar dan kom je niet verder dan dolby prologic. Heeft te maken met copyright geouwehoer. Dat geldt voor alle bronnen trouwens. Toen ik mijn tv kreeg dacht ik slim te zijn door al het hdmi spul aan te sluiten op de tv en dan 1 kabel naar de receiver. Kreeg het niet aan de praat. Een telefoontje naar de klantenservice vertelde mij de reden er achter
De Wii U word standaard geleverd met een HDMI kabel. Het Zombi U Pack is trouwens echt gelimiteerd, er worden maar zeer beperkte aantallen geleverd.
Zowel de 8gb Basic White, de 32gb Premium Black en de 32gb Zombi U Black worden standaard geleverd met een HDMI kabel. Erg netjes van Nintendo!
Yup. En alleen maar de mogelijkheid tot draadloos internet. Hopelijk hebben ze qua downloadsnelheid niet te veel naar Sony gekeken.