1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Valt mee voor 5GB. Zou bij Sony een half jaar duren. :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm die IGN review is dan weer een stuk minder positief :mad: 6.3 van IGN en 9 van Eurogamer,.. is dit Bizarro world?

Had gehoopt op melee van t niveau van Dead Island, dat bleef leuk.

Hoe werkt dat schieten eigenlijk precies qua aimen? aan die reticule te zien met bij die shotgun niet gewoon met 2 sticks?

edit:// geeeeez, Gamespot geeft het een 4.5? wtf

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mass Effect 3 en Ninja Gaiden 3 blijkbaar ook.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan het filmpje niet zien, maar in de tekst zeggen ze dat dat niet het geval is?

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Hij lult ook gewoon uit z'n nek. Er is nauwelijks verschil op wat meer shiny suits van de characters.

ZombiU ziet er overigens wel erg tof uit. Ik heb gisteravond een uur of 2 naar een stream gekeken en het is volgens mij wel echt een hit or miss game. Op Standard is de moeilijkheidsgraad best goed, als je dan ook nog eens Survival kiest is dood ook echt game over. De sfeer in de game is ook echt goed gedaan.

Daarnaast heb ik alweer de eerste penis-tekeningen gezien tijdens video calls van mensen. :lol:

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt duidelijk niet gekeken, rond 1:10 zie je geeneens textures op het dak bij de Wii U versie.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ja, dat is wel lelijk, maar als je een goed stukje opneemt kun je dat vast ook te pakken krijgen voor de PS3, 360 of PC versie. Op dat minieme stukje na is het gewoon hetzelfde. Sowieso gaat toch niemand Batman kopen voor de WiiU. :lol:

Daarnaast zijn we er ondertussen achter dat de U in Wii U staat voor Update. Ik heb sinds de PS3 niet meer zoveel updates gezien. :lol:

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar laden idd een zootje textures niet , maar lijkt me dat dat een bugje is. (wat ik in de 360 versie nooit gezien heb trouwens)

Hoe dan ook, denk dat we wel stellig kunnen zeggen dat de eerste ports naar de WiiU er niet perse veel beter uit gaan zien dan op de 360/ps3

maar dat was ook niet echt de verwachting denk ik, vraag is of de games die echt voor t apparaat gemaakt zijn er wel minstens zo goed uitzien als de toppers op de 360/ps3

ZombiU lijkt me nog steeds leuk ondanks de mixed reviews, volgens mij spelen sommige reviewers het ook niet echt als een survival game maar staan ze uren met die cricket bat te zwaaien om elke zombie maar neer te leggen. Terwijl ontwijken volgens mij altijd optie 1 is. Denk dat ze m gewoon moeilijker hadden moeten zetten :+

edit:// ME3 op de WiiU krijgt de nieuwe DLC (nog) niet :|

http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-19-mass-effect-3-omega-dlc-will-not-be-available-for-wii-u

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Waarschijnlijk hebben ze hem op Chicken gespeeld, behalve Eurogamer. Gisteren was zo'n gast na 37 seconden al Game Over en kregen we de credits. :lol:

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo idioot dat ze ME3 voor de Wii U uitbrengen rond dezelfde tijd dat de Mass Effect Trilogy is uitgekomen. Had dan die trilogie geport. Nu moeten arme Nintendo only mensen €60 betalen voor 1 deel terwijl de rest lekker alle drie de delen voor dezelfde prijs krijgt. :p

Iemand die hier trouwens een beetje technisch is? Ik lees dus dat het RAM geheugen van de U 43% trager is dan dat wat in de 360/PS3 zit. Maar er is wel meer van. Krijgen we nu uiteindelijk een performance boost of wordt dat teniet gedaan door de traagheid?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou je bijna wel denken als je ziet hoe enorm de meningen uiteen lopen. Kan me voorstellen dat er geen zak aan is als de zombies geen echte bedreiging zijn. Maar dat zouden die reviewers zelf toch ook moeten snappen

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Wat ik juist las in een andere mening over de game was dat als je (ik denk op Normal mode) heel ver in de game in een zombie verandert, en dus behoorlijk sterk was, dat die zombie dan ook veel sterker is dan de andere zombies.
    Dat vind ik een heel tof en interessant idee. :)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Screenshots maken, yayy! :+

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Klopt inderdaad. Daarnaast kan je er nog zelf een mooie comment bij tekenen. Elke game heeft z'n eigen "board"/timeline. :)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Hopelijk kan ik de screenshots ook op de een of andere manier naar mijn PC overzetten. Kan ik jullie er weer mee lastig vallen.

Hm, kun je op Miiverse eigenlijk ook zelf een board aanmaken? Een XBW board dan natuurlijk! :cool:

19. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net zo kut als de Wii dus. Dit keer trap ik er niet in Nintendo! Voor het eerst in mijn leven koop ik geen Nintendo console bij de launch :mad:. Ze hebben me te veel teleurgesteld met de Wii en dit ziet er ook niet veel soeps uit.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012

Deel Deze Pagina