1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik benieuwd hoe deze console het gaat doen. Heb zelf op dit moment totaal geen behoefte om 'm te halen, terwijl ik toch al jarenlang bijna alles van Nintendo gekocht heb. Na de Wii, waar ik al heel lang niet meer mee gespeeld heb, kunnen ook de launchgames me niet boeien. Online lijkt me ook weer matig te worden. Dat de ports er op dit moment bijna hetzelfde uitzien als op de 360 en de laadtijden zelfs langzamer zijn helpt ook niet echt om me over te halen.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Toen ik iemand NSMBU zag streamen werd ik toch wel weer een beetje sad dat ik hem niet gereserveerd heb. NSMBU ziet er echt veel toffer uit dan de tegenvallende NSMB2.

@Pacboyslim: Het onlinesysteem is niet echt te vergelijken met dat van de andere systemen, dus ik durf daar niks over te zeggen, maar het online systeem op de WiiU is vele malen beter dan dat op de Wii of de 3DS.

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel lekker tot er veel games zijn, heb nog een 3DS onder het stof liggen hier.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Je kunt toch ook een Wii mote gebruiken he?
    Is het gebruik van een Nunchuck ook nodig? Want met dat ding kan ik echt niet overweg.

5. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Same here :)
    Eerst gepreordered eind juli bij Gamemania. Week geleden werd ik gebeld dat ik er niet 1 met zekerheid zou krijgen en of ik mijn pre-order wilde annuleren.... Lekker op tijd. (Was overigens Wii U Premium ZombiU pakket.

Gisteren maar eens langs de MM geweest en zonder problemen kunnen reserveren. Er stond nog maar 1 iemand op de lijst voor Wii U Premium Nintendoland pakket. De 30ste haal ik er tevens NSMBU en ZombiU bij.:thumbs:

Dat de WII games geupscaled worden is ook goed nieuws, nouja niet echt geupscaled maar de output is wel in 1080p. Dit zorgt ervoor dat de games er minder kartelig uitzien. Ik moet namelijk altijd nog Skyward Sword spelen.

Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  6. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies zoals ik er over denk dus (zie mijn eerdere post). Nintendo heeft gewoon heel veel fans verloren na de Wii (ook veel nieuwe gewonnen natuurlijk met huismoedertjes en dergelijke en daar gaat het ze om).

NSMBU? De nieuwe functie (blokjes op scherm tevoorschijn toveren :emo:) lijkt mij juist eerder storend dan enjoyable.

ZombiU doet me teveel denken aan Red Steel. Met veel bombarie aangekondigd, maar wordt gewoon een kutgame denk ik.

Alleen Rayman Legends heeft mijn interesse, maar die komt ook vast wel op een andere console.

Ben bang dat het weer te gimmicky wordt allemaal.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nou de Wii U gaat niet verkocht worden bij alle Saturn en Media Markt in NL. Trololo, geen deal met Nintendo kunnen maken. Handig hoor. Morgenavond naar de Wii U launchevent, eens kijken wat er te doen is.

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Waar heb je vandaan trouwens dat Saturn en Mediamarkt geen Wii U's krijgen?.
    :+

Ik heb zelf mijn Wii U gereserveerd bij Nedgame.nl gelijk toen het er net op stond, dus ik hoop dat ik er zelf 1 wel ontvang op de release.

9. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Don't feed the ..... :+

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Bad joke though. :+

11. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Vanavond tijdens de launch party de Wii U proberen. Ik heb 10 minuten kunnen spelen op Firstlook maar hoop nu wat meer tijd te krijgen. Ik heb zelf bijna alles van Nintendo op de launch gekocht maar de Wii U moet helaas wachten. Ik wil namelijk nog teveel games op de Xbox 360 spelen en mijn Wii ligt op dit moment stof te happen. Misschien is het ook wel dat ik bang ben dat dit ook gaat gebeuren met de Wii U. Maar toch, als games als Ninja Gaiden 3 Razor's Edge, Bayonetta 2, Nieuwe Metroid en een nieuwe Zelda komen dan ga ik zeker een Wii U aanschaffen.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tot vanavond Lupe! ;-)

Mijn Wii U staat gepreordered bij dezelfde Intertoys als waar ooit mijn ouders de SNES gehaald hebben en waar ik zelf ooit een Xbox en een Game Boy Advance gehaald heb. :+

Ik haal NSMBU en misschien Assassins Creed 3. Die laatste twijfel ik aan omdat ik ook Mario Galaxy en Skyward Sword gehaald heb om op de Wii U te kunnen spelen.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Gewoon Mario Galaxy spelen. Beste game van deze generatie. _O_

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Werk bij Saturn, dus weet het wel. En als je dat gisteren te horen krijgt dan doet die kut site dat niet.

17. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Scribblenauts Unlimited uitgesteld naar 2013

Scribblenauts Unlimited verschijnt in Europa pas in 2013 op de Wii U. De game zou eerst in december verkrijgbaar zijn.

"Europese lancering niet voor 2013, helaas", meldde ontwikkelaar 5th Cell vandaag op Twitter. De studio laat weten dat de game niet is uitgesteld vanwege lokalisatieproblemen. "Het komt door dingen waar ik niet over kan praten tot het 2013 is. Geloof ons, we willen je geld. Het komt door zaken die buiten de ontwikkeling liggen." De game is in de Verenigde Staten sinds de lancering van de Wii U afgelopen weekend verkrijgbaar.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Lokalisatieproblemen...

Zeker weer die klote Duitsers en Fransen die weigeren de game in het Engels te spelen. :emo:

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ze zeggen juist dat de game niet is uitgesteld vanwege lokalisatie problemen. :+

Maar ik vind het prima. Ik wil de game graag, maar het geld groeit me niet op mijn rug. Zo worden de aankopen lekker gespreid. :p

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zo, Rayman Legends met Ben Saunders en Mimoun Radi gespeeld. Speelt weer lekker, voor de rest doen alle andere games me niets. Ja, tikkertje spelen in Nintendoland. :lol:

Deel Deze Pagina