Daar gaat het embargo weer, een maat van mij kreeg verzendbevesting van nedgame. Ook iemand op ngamer forum meld dat zijn Wii u door nedgame is verzonden.
Embargo wordt verdorie altijd verbroken op plaatsen waar ik niet bestel. Waarom heb ik nooit eens geluk.
Ik heb hem gereserveerd in de winkel, maar nog geen mail of sms gekregen dat ik hem op kan komen halen. Ik hoop morgen wel
Terwijl ik de Wii U direct besteld heb op Nedgame wanneer het er net opstond. Ik heb helemaal geen verzendbericht ontvangen, zal wel anders zijn met het ZombiU pakket.
Niet erger dan het groene van de 360. Ik hoop dat ze net als in Japan voor de 'volwassen' games het donkere blauw gaan gebruiken Vooral bij Rayman ziet het er sexy uit Serieus, ik weet dat we met zijn allen al jaaaaaren groene doosjes op de plank hebben staan en er dus aan gewend zijn, maar in wat voor weirde wereld is het niet Blauw > Groen?
Ik vind de blauwe hoesjes lekker fris. Al zal dat onder andere ook komen door de relatieve nieuwigheid.
Ik heb de Wii U binnen hoor, ik zal denk ik rond de avond een foto maken, ik heb er nog geen tijd voor gehad, het updaten duurde namelijk enorm lang.
Nice. Ik zit ondertussen vol verwachting te staren naar mijn bestelstatus @ Bol. Ik weet niet hoeveel mensen hier een Wii U kopen, maar anders een idee om een 'gamertag' topic te openen? Gelijk beginnen die friendslist aan te vullen!
Tof idee Ik hoop dat ik vandaag een berichtje krijg dat hij voor me klaarstaat (bij Nedgame) aangezien sommige mensen die hem besteld hadden de console al thuisbezorgd hebben gekregen
Beetje flashbacks naar 7 jaar geleden met de lancering van de xbox 360. Toen was het leuk dat je bij bijna elk potje call of duty 2 steeds dezelfde mensen tegenkwam simpelweg omdat er weinig nederlanders online waren.
Tip voor de aanstaande Wii U'ers onder ons: Cancel de inmiddels berucht update als je het apparaat aanzet. Deze zal dan vanzelf op de achtergond downloaden en een gil geven wanneer deze klaar is. Op deze manier weet je bijna zeker dat er niets fout kan gaan. Door deze enorme grote update van 1,5 gig zijn er nogal wat Wii u's gebricked in de VS doordat mensen tijdens het download en installeer scherm het apparaat uit gingen zetten ( sowieso heel dom want er staat expliciet in beeld dat je 'm niet uit moet zetten zoals bij elk ander apparaat waarvan je firmware flasht) omdat ze dachten dat het fout ging.