Nop, volgens mij niet. En verdorie Bol, schiet op. Hopelijk moet ik er morgen niet achter komen dat ik er geen krijg.
Wii games worden in de hdmi native resolutie getoond 1080p. Dus in zoverre wel "geupscaled", geen wereld van verschil maar minder kartels Zie http://www.computerandvideogames.com/379590/wii-u-upscales-original-wii-games-to-hd/ Heb em trouwens net opgepikt bij de mediamarkt. Ze belden dat het embargo verbroken was en ik de wii u kon ophalen. Zit nu naar het downloaden van de update te kijken hehe
Skyward Sword moet ik altijd nog spelen, in ieder geval de beste versie nu Lol @ die update btw, op de helft nu en al bijna 2 uur bezig.... Gelukkig vermaak ik me al door alleen naar het ding te kijken.
Mja, ik had zelf ook al naar mijn vorige bestelling gekeken en dat was toen een mailtje om 18:00 (de dag voordat ie binnenkwam). Meh. Maar een jaar of 2 terug kwam het wel vaker voor dat ik een mailtje kreeg toen het product al op mijn schoot lag. Dus het zal wel goed komen. Positief blijven!
Update was hier na 45 minuten binnen. Heb overigens het Zombi U Pack. Wat is de gamepad een bloedmooi ding zeg! Helderheid, kleuren, contrast en scherpte zijn echt super! Mario is weer ouderwets goed en verslavend! Ziet er ook strk uit. Nintendoland is echt z'n fungame. Echt een hele toffe game. In de ochtend Zombi U maar eens proberen.
En Dulle, is ie verstuurd? Het jeukt bij mij wel om een nieuwe console in huis te halen, heb alleen nog niet het gevoel dat de Wii U iets voor mij is. Komende tijd maar in de gaten houden wat betreft games die gaan uitkomen en/of worden aangekondigd.
Nu al een paar uurtjes op ZombiU zitten maar ik snap sommige reviews toch echt niet, als ik alleen met een melee wapen zou slaan bijvoorbeeld zou ik het spel nooit overleven dus je moet wel een beetje mixen, tot nu vind ik het de beste Zombie shooter die ik ooit heb gespeeld, zo slecht is de game niet eens van wat ik nu gespeeld heb.
Hier hetzelfde. Ik wil hem hebben maar weet niet of het wat wordt naast m'n PS3 en 360 Ben bang dat ie al vlot stof staat te happen, maar toch ....
Niet bang voor zijn. Door de online functies zal dit apparaat je niet snel gaan vervelen. Hier trouwens een man die SMBU live speelt. http://nl.twitch.tv/ewallertv